Julafton 2009!

Ha ha ha ha ha:yoparty Gjorde min dag lite lättare att genomlida!! Go jävla hjul på er alla...

God jul!
Underbart skrivet som vanligt!
Känner smått igen mig bortsett från att jag slipper vara nykter under denna förträffliga högtid. Länge leve en far som förstår sig på att ge en Islay Single malt whiskey i julklapp:D

gött, läste igår och garvade så att jag höll på att trilla ur soffan, känner igen sig väldigt mycket med andra ord :tummenupp

höllschemat idag och var hemma 20:02 :D

bra att kunna skylla på förkylning också så att man kan komma hem å hälla upp whiskeyn !! :banana

FY FAAN VA BRA jag pissar på mig :jissesHaha hahahahahahahahaahhaaha ..
God jul på er alla :arsele syns på bulten i vår ho ho ho ho..:banana

God jul o gott nytt Hår...

Gilla de du skrev, helt i klass som Ranelid :)
Skrivit ut "storyn" o ska visa den på sammankomsten med släkt o vänner på annandagen... Tusen tack för kul läsning...

Förbannat bra ironi!

Life sux, förutom när man åker hoj :D

Last edited:
God jul från Skärholms-ambulansen. Vi har inte hunnit ätit än men vad gör det när vi hjälper glumpska julfirare som sätter i halsen och får hjärtstopp. Imorrn blir det julfira för mig. :glömdet

"Känslan vinner laga kraft och jag pressar pedalen i golvet, motorn i Saaben stånkar på femman och efter 15 sekunder är jag upp i nästan 140Km/t."

klart som fan att det tar 15 sek till 140km/t om du kör på 5an från 70.

Go hjul på er alla SH:are i vårt avlånga land:hej. Hemma igen :Bugar efter julklappsöppning och julmidda med bl.a gummiunge "mrsibbe" å plastmågen "gabbe78":fyllisar Nu väntar bingen å lilla frun:kär

Natti natti:hej

Last edited:
Ni glömmer väl inte att gå ut till garaget och ge hojarna en julhälsning? :)

Back