TALLE
Ny medlem
flugan skrev:Ja, om det finns problem med narkotika inne på anstalter finns det säkert metoder för att få in det mesta.
Nog sant.. men fan lyckas dom.. hur går det till?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
flugan skrev:Ja, om det finns problem med narkotika inne på anstalter finns det säkert metoder för att få in det mesta.
valmers skrev:Hört hos frissan? Källa, tack.
M@tti@s skrev:Citat, Peter Althin - Tony Olssons advokat:
- Att rymma från en anstalt i sig är ju inget brott.
http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,510819,00.html
Leif GW Persson uttalade sig så sist nån rymde från kumla...valmers skrev:Hört hos frissan? Källa, tack.
gojje skrev:d e ju som så att ju fler brott man begår ju mer "rabatt" får man... konstigt, om jag tex blir fälld för drop, misshandel o stöld så lägger de inte ihop typ 5 år för dropet, 2 år för misshandeln o 1 år för stöld = 8 år... utan man får liksom rabatt o kanske får 6 år...![]()
dåligt!
poke skrev:Hörru gojje! när började KVV personal gå på universitet i 1år?????![]()
universitets delen är max. en månad sedan följer 2-3 mån. i kvv verkets regi.i stockholm är det på polishögskolan (sörentorp)
Vad sedan gäller transporterna så är det extremt sällan någon rymmer från en transportbil under färd. Utan snarare när man kliver i eller ur denna.Det har ju knappast med förarens kör skicklighet att göra!När du sedan säger att de som alltid kör fångtransporter har betydligt färre rymmningar,du menar då förstås de som kör runt till anstalter och häkten osv. dessa transporter lastas o lossas i slutna lokaler där det är svårt att sticka. Har själv tappat en fånge på ett transportuppdrag så jag är inte ofelbar jag heller!!
efter 15år i tjänst!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sven666 skrev:ascoolt juh.. kolla hur stor combo man kan få, precis som i TVspelens värld.. köra några headshots resulterar i 5 + 5+ 5års fängelse.. minus 7år för att man åkte fast och minus 2 för att man blev fälld.. super finish på 6 år rakt in i finkan.
extra bonus om man skjuter sig ut och heltfrikänd om man lyckas rymma genom att klättra över stängslet på EN STEGE! (den lär dom haft svårt att smuggla in btw)..
ja en aningsven666 skrev:...som intagen?![]()
(va jag för elak nu?)
poke skrev:ja en aningförresten ja är rätt van vid påhopp!!
om vi avlivar dem blir ja ju arbetslös...eller hur!?Mavve skrev:Säg att du har många kontakter![]()
Varför avlivar ni inte dem där inne? Känner ni aldrig att de verkligen inte förtjänar att leva?
poke skrev:om vi avlivar dem blir ja ju arbetslös...eller hur!?![]()
o det där med kontakter? dom dårarna jag träffar vill man ju inte ha kontakt med! inte ute ialla fall!!!!
Mavve skrev:men avliva de som har dödat(speciellt de som dödat en polis) och misshandla pedofilerna o resten av det ignoranta packet....
Brukar ni aldrig tortera dem lite på skoj för att se blodet rinna en fredagskväll?
Eller skickar ni internerna på bio på stan om de lovar att komma tillbaka medans ni festar till det där inne?
Skalman skrev:3 down, 1 to go. Bara Tony kvar.
Zeb_Macahan skrev:Jag tror att han dumpade dom andra i skogen efter dom väl kommit ut. Eftersom dom andra aldrig sett nått annat än betong så visste dom inte hur man tar sig någonstans och så åkte dom fast... tony tror jag dröjer ett tag innan dom hittar honom i sudan eller nått annat land som är kända för att lämna ut brottslingar..
//jaG
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti