Nicko@K.A.P
"Inte riktig funtad..."
....,..
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nicko@K.A.P skrev:Varför ska dessa varelser vara så förbannat snabba med att träffa/dejta ngn ny kille när ett förhållande tar slut??
Det tog slut mellan mig o damen för ca 1½-2mån sen. Hon lipade o jag med. Jag hamnade duktigt långt ner i skiten och när jag äntligen lyckades få lite rätsida på saker o ting då kom smällen...
Fick reda på (inte genom henne) att f*n&%%¤ träffat en ny "bloke" ett tag och killen har bjudit på en greklands resa vilket hon tydligen inte tackat nej till.
Ska tillägas att jag & exet även jobbar på samma jobb![]()
Flera kvinnor jag pratat med som svarat liknande... Vad beror det på egentligen? Ni kan ju inte enbart skylla på hormoner, eller?Alicia skrev:Det kan alltid kännas värre.
Tyvärr är det svårt å förklara flickors beteende..
Tänk istället att hon inte är värd dig
Finns alltid fler där ute..
ozeo skrev:du! lugn du..mitt ex vart på smällen 2mån efter att vårt tog slut..de klå du inte
![]()
Nicko@K.A.P skrev:Hur fick du förtroende för en tjej igen efter ngt sådant?
Varför ska dem vara så förbannat kvicka med att bli påbankade av någon annan direkt efter...![]()
Nicko@K.A.P skrev:Hur fick du förtroende för en tjej igen efter ngt sådant?
Varför ska dem vara så förbannat kvicka med att bli påbankade av någon annan direkt efter...![]()
Zana skrev:Faaaan vilken jobbig tråd...
Mitt x å jag var tillsammans i nästan 6 år. Sen kom beskedet att hon inte tyckte vårt förhållande hade nått att ge henne... Dumpa mig och träffa en ny inom en månad... 5 år äldre än mig dessutom, och hon är 4 år yngre än mig... Äckligt värre, skulle kunna hala fram hagelbössan men vill ändå inte...
Det är sjukt det där, i ens eget huvud har man gått med på att leva med damen i resten av ens liv, och har ingenting alls att klaga på...
Nästa brud kommer jag inte kunna ta till mig i hjärtat på samma sätt. Aldrig igen...
Nicko@K.A.P skrev:Varför ska dessa varelser vara så förbannat snabba med att träffa/dejta ngn ny kille när ett förhållande tar slut??
Det tog slut mellan mig o damen för ca 1½-2mån sen. Hon lipade o jag med. Jag hamnade duktigt långt ner i skiten och när jag äntligen lyckades få lite rätsida på saker o ting då kom smällen...
Fick reda på (inte genom henne) att f*n&%%¤ träffat en ny "bloke" ett tag och killen har bjudit på en greklands resa vilket hon tydligen inte tackat nej till.
Ska tillägas att jag & exet även jobbar på samma jobb
Jag har f*n inte haft det lätt och fått lära mig ta livet med motgångar men det här tar priset! Hur ska man resa sig från ngt sånt här?
Har en illamående spy känsla som jag aldrig haft förut. Allt som kommer ner åker upp lika fort.
Att det ens kunde kännas så här??
Va tvungen att skriva av mig. Lufta mina tankar till ngn som jag hoppas lyssnar![]()
Ska tillägas att jag & exet även jobbar på samma jobb
Jag har f*n inte haft det lätt och fått lära mig ta livet med motgångar men det här tar priset! Hur ska man resa sig från ngt sånt här?
Har en illamående spy känsla som jag aldrig haft förut. Allt som kommer ner åker upp lika fort.
Att det ens kunde kännas så här??
Va tvungen att skriva av mig. Lufta mina tankar till ngn som jag hoppas lyssnar![]()
Annicka skrev:Men vänta nu lite. Ni sitter och gnäller och gnäller och gnäller över tjejer. Att tjejer är svåra att förstå osv. Men killar då????? Så många timmar jag har suttit och lyssnat på tjejkompisar som har blivit sjukt elakt dumpade av killar, av killar som beter sig som jag vet inte vad. Efter att ha gått 3 år på Industri programmet som ensam tjej i klassen så har man hört både det ena och det andra. Endel killar är inte snälla, och det är jätte svårt att förstå sig på deras betende. Så är det bara. Och det är likadant med tjejer. endel är inte snälla, och det är jätte svårt att förstå dom.
Så lägg ner att dra alla tjejer över en kam. Och som bonny sa, livet går vidare. Ibland så klickar det inte mellan två människor längre, så är det bara.
/Annicka
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti