Nicko@K.A.P
"Inte riktig funtad..."
korvgubbe skrev:...Jag kan fan inte släppa att du verkar vara på riktigt?! ...Snälla säg att du skojar?
Varför skulle han inte vara det?? Makes all scense to me...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
korvgubbe skrev:...Jag kan fan inte släppa att du verkar vara på riktigt?! ...Snälla säg att du skojar?
Nicko@K.A.P skrev:Varför skulle han inte vara det?? Makes all scense to me...
Zana skrev:I min situation träffade jag mitt ex när hon var 14. Det är jag som lärt henne allt som finns att veta här i livet... Jag har lärt henne allt. Hon var ganska utstött av sin egna familj, i mig hittade hon sin trygghet...
Hennes egna avskedsord: Du har lärt mig allt jag kan, du har gett mig mina vingar, nu måste jag testa dom själv här i livet... Och träffar en ny snubbe, nästan 10 år äldre inom en månad...
Jag såg till att hon hittade sin klädstil (personal-shopper) jag såg till att hon hade mat och husrum (pengar) jag fixade hennes körkort (ö-körning)...
Det var i aug förra året typ, och jag har inte släppt det... Jävla slyna (fittluder). Hon är bästa vän med min mamma å mamma min är sjuk i cancer, hon lyser alltid upp när dom ska umgås, så därför kan jag inte heller vara taskig mot henne. Och hennes jävla farsa som jag avskydde så mycket, mardrömmar å hela kittet... Mycket man får genomlida, men nästa brud ska vara perfekt. Om hon har en cp morsa eller cp farsa eller hennes liv är cp så kan hon dra på direkten...
Är nog därför killar dumpar så många brudar, men vaffan förihelvete, killar dumpar sina brudar efter en kort tid. Tjejer dumpar sina killar efter en lång tid... Jävla idioter...
Ibland tror jag att jag kommer vara singel hela fucking livet, och det skulle fan vara underbart... Pengarna på ditt bankkonto är DINA, du kan göra vad du vill, du kan köpa vad du vill, du kan träffa vem du vill, du kan äta vad som helst osv... Helvete vad underbart egentligen...
När jag var sambo tog alla pengar alltid slut nångång i mitten av månaden, nu förtiden kan jag med lätthet skyffla undan 5.000:- i månaden på sparkontot... Why?
korvgubbe skrev:....Näe, äre sant!"?!?.. Övergav hon dig trots att du lagt ut så mycket pengar på henne!?![]()
Annicka skrev:Men så du menar att bara för att du har övningskört med henne, du har visat henne vilken klädstil och ska osv, så är hon din för alltid???? Jaf hoppas att du skämtar.
/Annicka
Nicko@K.A.P skrev:Varför ska dessa varelser vara så förbannat snabba med att träffa/dejta ngn ny kille när ett förhållande tar slut??
Det tog slut mellan mig o damen för ca 1½-2mån sen. Hon lipade o jag med. Jag hamnade duktigt långt ner i skiten och när jag äntligen lyckades få lite rätsida på saker o ting då kom smällen...
Fick reda på (inte genom henne) att f*n&%%¤ träffat en ny "bloke" ett tag och killen har bjudit på en greklands resa vilket hon tydligen inte tackat nej till.
Ska tillägas att jag & exet även jobbar på samma jobb
Jag har f*n inte haft det lätt och fått lära mig ta livet med motgångar men det här tar priset! Hur ska man resa sig från ngt sånt här?
Har en illamående spy känsla som jag aldrig haft förut. Allt som kommer ner åker upp lika fort.
Att det ens kunde kännas så här??
Va tvungen att skriva av mig. Lufta mina tankar till ngn som jag hoppas lyssnar![]()
Mavve skrev:Jag tycker att det var ädelt gjort av Zana och ser att många(säkert sosseväljare) inte fattar att det alltid ligger hurmycketsomhelst bakom ett förhållande än att hon lämnade honom vind för våg eller att han visade upp henne som en trofé han hittat....
Mmm.. visst. Jag vet att just du mavve har lite latjo attityd till saker o ting men vi alla är olika.
Det som skrämmer mig är att du verkar instämma i att ett förhållande med en tjej inte är ALLT! utan den ENDA!! här i livet.. nej förresten.. vissa tycker att det är livsviktigt men enl. dig o zana är det mkt viktigare än så!
Snälla säg att det inte är så. .. en sak till att bygga hus o hålla på med en massa andra materialistiska saker är just bara balla grejjer.. vem bryr sig? En pryltok kanske men resten av folket??
/E
korvgubbe skrev:Därför att jag isåfall aldrig sett ett tydligare exempel på en person som jag inte skulle vilja att ens grannens fula puckade dotter vore tillsammans med..
"- Jag lärde henne allt"
...jorusåatte...För utan karlakarlar som er lär de sig inget?!
![]()
"- Jag gav henne sin stil!"
.....eller bestämde vilka kläder jag tyckte det skulle vara värt att visa upp henne för polarna i...
"-Det var i aug förra året typ, och jag har inte släppt det..."
..Väx upp för fan.. Skaffa lite självkänsla så slipper ni vara beroende av en tjej för att få bekräftelse!
"-När jag var sambo tog alla pengar alltid slut nångång i mitten av månaden, nu förtiden kan jag med lätthet skyffla undan 5.000:- i månaden på sparkontot.."
....Näe, äre sant!"?!?.. Övergav hon dig trots att du lagt ut så mycket pengar på henne!?![]()
Ernst skrev:Mavve skrev:Jag tycker att det var ädelt gjort av Zana och ser att många(säkert sosseväljare) inte fattar att det alltid ligger hurmycketsomhelst bakom ett förhållande än att hon lämnade honom vind för våg eller att han visade upp henne som en trofé han hittat....
Mmm.. visst. Jag vet att just du mavve har lite latjo attityd till saker o ting men vi alla är olika.
Det som skrämmer mig är att du verkar instämma i att ett förhållande med en tjej inte är ALLT! utan den ENDA!! här i livet.. nej förresten.. vissa tycker att det är livsviktigt men enl. dig o zana är det mkt viktigare än så!
Snälla säg att det inte är så. .. en sak till att bygga hus o hålla på med en massa andra materialistiska saker är just bara balla grejjer.. vem bryr sig? En pryltok kanske men resten av folket??
/E
Okej du kan inte skriva och gör det rätt jobbigt för mig och andra som läser men jag ska försöka svara på vad jag tror du menar![]()
Ett förhållande med en tjej är inte allt, men förhållandet är den enda? Jag förstår inte men om du menar att tjejen då är den enda men inte förhållandet så är du fel på det.
Vad ska du leva på jorden för om du ska vara ensam? Det finns ju ingen mening att göra saker om man inte kan dela det med någon annan.
Huset gör ju att Zana kommer få enorma problem om han ska klara allting själv. Att vara ensam är det sämsta man kan vara verkligen. Det är kanske inte något du vet nånting om som kan springa till din mamma så fort det krisar sig för dig.
Att vara helt ensam suger verkligen. Allting saknar mening i vad man gör, precis INGENTING spelar ju någon roll EGENTLIGEN!
Jag svarade kanske fel, men du skriver som en kråka o får svar som en kråka då![]()
Blip skrev:Tänk vad skönt det måste vara att vara en sådan helyllekille som dig. Du klankar väldigt gärna på vad andra tycker och tänker men bidrar inte värst mycket själv. Kanske har du aldrig haft hjärtesorg och det är väl isåfall bra för dej, men jag har svårt att ta att man ska klanka på andra som har det även om allt de tycker och säger inte är vidare rationellt alla gånger. Nä, den där muggen Zana pratade om är nog rätt medicin för dej![]()
R2 skrev:kvinnor är känslomässigt handikappade, så är det bara,
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti