Det jobbiga är att när bruden dumpat dig kan hon hitta tio nya på en enda kväll... Lite svårare för oss killar att hitta tjejer ute lixom...
Enda man behöver göra när man är brud är ju att porra sig, sen har man ett gäng killar efter sig... Om jag ställde mig på dansgolvet, porrdansade med bästa polarn å avslutade det hela med hett grabb-hångel så tror jag inte så många tjejer skulle vara intresserade...
I min situation träffade jag mitt ex när hon var 14. Det är jag som lärt henne allt som finns att veta här i livet... Jag har lärt henne allt. Hon var ganska utstött av sin egna familj, i mig hittade hon sin trygghet...
Hennes egna avskedsord: Du har lärt mig allt jag kan, du har gett mig mina vingar, nu måste jag testa dom själv här i livet... Och träffar en ny snubbe, nästan 10 år äldre inom en månad...
Jag såg till att hon hittade sin klädstil (personal-shopper) jag såg till att hon hade mat och husrum (pengar) jag fixade hennes körkort (ö-körning)...
Det var i aug förra året typ, och jag har inte släppt det... Jävla slyna (fittluder). Hon är bästa vän med min mamma å mamma min är sjuk i cancer, hon lyser alltid upp när dom ska umgås, så därför kan jag inte heller vara taskig mot henne. Och hennes jävla farsa som jag avskydde så mycket, mardrömmar å hela kittet... Mycket man får genomlida, men nästa brud ska vara perfekt. Om hon har en cp morsa eller cp farsa eller hennes liv är cp så kan hon dra på direkten...
Är nog därför killar dumpar så många brudar, men vaffan förihelvete, killar dumpar sina brudar efter en kort tid. Tjejer dumpar sina killar efter en lång tid... Jävla idioter...
Ibland tror jag att jag kommer vara singel hela fucking livet, och det skulle fan vara underbart... Pengarna på ditt bankkonto är DINA, du kan göra vad du vill, du kan köpa vad du vill, du kan träffa vem du vill, du kan äta vad som helst osv... Helvete vad underbart egentligen...
När jag var sambo tog alla pengar alltid slut nångång i mitten av månaden, nu förtiden kan jag med lätthet skyffla undan 5.000:- i månaden på sparkontot... Why?