Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Är SH-tröjan lättare att tvätta än en vanlig?
Underhållande? Jag var tvungen att hämta min skäms-kudde när jag satt och läste några.
så är det rätt nice att ha tröjan på krogen som någon nämnde.

Va nog jag som nämnde krogen, men inte i samband med något positivt![]()
Jag brukar köpa en för att sponsra SH.com och sen använder jag tröjan när jag leker byggare Bob. Jag brukar inte åka med tröjan på mig, det är ju pinsamt att alla ska se vem som kör om dem.
Ja, skulle jag mot förmodan köpa en tröja skulle den hamna i garaget att skruva i. Jag ger blanka fan i om skinnstället blir smetigt av döda flugor och åka runt med nån löjlig slogan på ryggen är inte min grej. Jag gillar inte gruppkörning nåt vidare heller...
Jag vet inte, men en SH-tröja på krogen måste vara århundradets jagskulleköraihjälmigdirektmagnet...?

Jag vet inte, men en SH-tröja på krogen måste vara århundradets jagskulleköraihjälmigdirektmagnet...?

Ja, skulle jag mot förmodan köpa en tröja skulle den hamna i garaget att skruva i. Jag ger blanka fan i om skinnstället blir smetigt av döda flugor och åka runt med nån löjlig slogan på ryggen är inte min grej. Jag gillar inte gruppkörning nåt vidare heller...

Det är faktiskt lite skevt att man kan rodna och skämmas å andras vägnar. Men det kanske är vi som inte har förstått att det hela faktiskt är ett försök i att slå världsrekordet i självironi?Är SH-tröjan lättare att tvätta än en vanlig?
Underhållande? Jag var tvungen att hämta min skäms-kudde när jag satt och läste några.
"Det är inte jag som sitter i bur"
Mamma tror jag spelar golf
Keep Staring At Me, I might do a trick!
Kör jag under 110 Km/h så väck mig
Och du tyckte din bil gick bra?
Diablos are from Hell, and please go back where you came from!
Palme sköt först
Är SH-tröjan lättare att tvätta än en vanlig?

Tröjor värmer inte, den som hade påstått det i början av april när jag hjulade ned mot Gelleråsen 05.00 hade åkt på en duktig snok-propp.
Och så jävla svårt är det inte att hålla efter skinnstället om man inte vill åka med knaperstekta flugor på't - alltså kvarstår grupptillhörighets-grejen, och den köper jag.
Det vore fasiken rätt praktiskt när det är större grupptillställningar, men åker jag i posörställ så inte åker det på någon tröja över.![]()
/J
-2 04:00 mitten av november 
Tröjor värmer inte, den som hade påstått det i början av april när jag hjulade ned mot Gelleråsen 05.00 hade åkt på en duktig snok-propp.
Och så jävla svårt är det inte att hålla efter skinnstället om man inte vill åka med knaperstekta flugor på't - alltså kvarstår grupptillhörighets-grejen, och den köper jag.
Det vore fasiken rätt praktiskt när det är större grupptillställningar, men åker jag i posörställ så inte åker det på någon tröja över.![]()
/J

När jag åkte R1a i vintras så värmde tröjjan lite ialla fall-2 04:00 mitten av november
![]()

-2 i November är höst, så du vet.![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|