Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Gud vad infantilt.. Kunde inte bry mig mindre, det jag bryr mig om är det du inte ens uppfattar, ej heller någonsin kommer att förstå antar jag..MackanNSB skrev:Haha blev ju kul det här, fatta att det va känsligt
Spelar ju ingen roll R1 regerar ju iaf![]()
Eller har ett smeknamn på hojen kanske?!SM 570 RR skrev:Dom som säger så har ju talsvårigheter och vet inte hur det stavas.
Som syrrans 2 åring.![]()
![]()
MackanNSB skrev:Heter Marcus, men säg Henrik![]()
Jag säger Gixxer till dom som vet vad det är, och sporthoj till dom som inte vet vad det är...sandstream skrev:Om nån frågar vad jag har för hoj så säger jag "- Suzuki 750".
Varför blanda in gixxer eller GSX-R, det är väl sporthoj vi kör![]()
Hultan skrev:Gud vad infantilt.. Kunde inte bry mig mindre, det jag bryr mig om är det du inte ens uppfattar, ej heller någonsin kommer att förstå antar jag..
Det är alltså din grava avundsjuka, eller kanske fel ord, rivalitet, mot ett annat märke, och ditt behov av att basunera ut "att minsann din hoj är bäst" Det är så patetiskt..
När det sen är så Att Gixxer 10000 faktiskt har bättre prestanda spelar ingen roll antar jag för dig, (det spelar ingen roll för mig, jag gillar rettor) för du kommer alltid vara en sån som måste tillhöra ett fack.. Hade din "idol" när du var mindre, kört Ducati, så hade stått "Stolt ducatist" i din profil nu istället..
Till skillnad från oss som är glada åt alla motorcyklar oavsett om dom är "tuffast" eller måste hata alla som inte kör "RETTA", som väljer det som kanske är bäst för tillfället, eller med hjärtat om plånboken tillåter..
Sug på den du!
I all välmening.. Hultan..
Varför har ingen berättat att Suzuki släppt en ny 10000 kubikare.Hultan skrev:När det sen är så Att Gixxer 10000 faktiskt har bättre prestanda spelar ingen roll...
Var inte meningen att göra ett personligt påhopp, men alla dessa inlägg med "hur fan kan ni köra honda" eller "gud vad töntigt att kalla det Gixxer" ser jag som stora masspåhopp.. Och är inte trevligt.. Jag tar inte direkt åt mig personligen.. Men ibland tar man åt sig att säga ifrån.. Tröttnar på folk som vill mucka gräl...MackanNSB skrev:vad svarar man på det.
Att du är en kille men mkt HUMOR kanske
Du känner tydligen mig eftersom du uttalar dig på detta viset.
Inte mkt som stämde i det du skrev, om ens något.
Personligt påhopp kallas det!
Tråkigt att du blev så upprörd.
Oj.. ja den går nog som fan.. hehe..sandstream skrev:Varför har ingen berättat att Suzuki släppt en ny 10000 kubikare.![]()
MÅsTe vA asA grYmm AzzÅ!![]()
sandstream skrev:Varför har ingen berättat att Suzuki släppt en ny 10000 kubikare.![]()
MÅsTe vA asA grYmm AzzÅ!![]()
Hultan skrev:Var inte meningen att göra ett personligt påhopp, men alla dessa inlägg med "hur fan kan ni köra honda" eller "gud vad töntigt att kalla det Gixxer" ser jag som stora masspåhopp.. Och är inte trevligt.. Jag tar inte direkt åt mig personligen.. Men ibland tar man åt sig att säga ifrån.. Tröttnar på folk som vill mucka gräl...
Jag tor nog träffade rätt lite, jag har ganska bra perception, och vissa kan inte ens läsa sig själva ej heller då andra...
Men som sagt, inte min mening att Hoppa på dig.. Men sluta att skriva nedlåtande saker om andras grejor i syfte att förnärma, för det var väl knappasts en saklig framställan..
Tycker mig ha sett detta i forumet i ett par dagar nu, är alla på sådan hojabstinens så att dom måste vara dryga mot alla andra?
Från att ha gått in i detta forumet och blivit glad ett bra tag nu så funderar jag på att hålla mig borta ett tag tills folk blir snällare..
Nu skall jag ut och springa, fler kanske borde göra det så dom blir av med sina aggresioner..
No hard felelings Mackan.
Nej för fan, då är det ju bara jag och en massa moppefuckon kvarHultan skrev:Från att ha gått in i detta forumet och blivit glad ett bra tag nu så funderar jag på att hålla mig borta ett tag tills folk blir snällare..
Jag tog en fettförbränningspromenad i morse, det är därför jag är så gladHultan skrev:Nu skall jag ut och springa, fler kanske borde göra det så dom blir av med sina aggresioner..![]()
Mackan_80 skrev:Jag säger, Gixxer, Retta och Ducce![]()
Ironi är en konst som få behärskar i skrift och man måste ha läst ganska många inlägg för att förstå sig på deras texter.MackanNSB skrev:Det är lungt
Försök att se det på ett lite humoristiskt/ironiskt sätt istället så kanske du ser det på ett annat sätt.![]()
Chronic skrev:Kan ingen stava till lugnt längre?
Chronic skrev:Kan ingen stava till lugnt längre?
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |