Mackan_80 skrev:Varför sluta ge smeknamn lr ska jag anta att du heter mackan å inte marcus.
*shit* hoppades inte den frågan skulle komma

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Mackan_80 skrev:Varför sluta ge smeknamn lr ska jag anta att du heter mackan å inte marcus.
Är det inte det det är då...?MackanNSB skrev:...låter mer som en gräsklippare typ![]()
Hyper skrev:Är det inte det det är då...?![]()
MackanNSB skrev:Ps. vill du va snäll och läsa igenom alla mina inlägg och kolla så jag stavat rätt, vore bussigt
Tack på förhand.
*bockar som den snälle pojke jag är*
Passa dig för Ducce gänget!MackanNSB skrev:Fan hällde jag vatten på Duccekvarnen nu
*inte bra*![]()
SuckaRobbe skrev:Är det inte så att om man använder ett "slang" tillräckligt mycket, å det blir tillräckligt folkkänt tas det upp i svenska akademins ordlista![]()
Hähä...får ju passa på när det bjuds...!MackanNSB skrev:Fan hällde jag vatten på Duccekvarnen nu
*inte bra*![]()
Det tackar vi som kör Suzuki och Yamaha högre makter för.McFille skrev:Kärt barn har många namn, gixxer och retta e ju bara najs! De har ju inget flashigt tilläggsnamn som Hondas "Fireblade" eller Kawas "Ninja", så då får man helt enkelt hitta på ett själv!
sandstream skrev:Det tackar vi som kör Suzuki och Yamaha högre makter för.![]()
Usch vad fjantigt det skulle kännas att köra en hoj som det stod Ninja på.
Är hojen skit så måste man väl ösa på med lite schyssta namn så kidsen vill köpa
(Eller något på italienska som är svårt att uttala men som ligger bra i munnen)
sandstream skrev:(Eller något på italienska som är svårt att uttala men som ligger bra i munnen)
Nej men om vi sprider budskapet vidare till alla människor som inte vet vad det betyder kanske vi får med det om 10-20 årMcFille skrev:Så?.....gixxer finns alltså i SAO menar du? Och retta?![]()
TurboJugend skrev:Tycker alla såna där smeknamn låter för jävligt. Rexxa och ducce är nog dom värsta. Fast som tur är så är det inte så många som säger rexxa.
sandstream skrev:Passa dig för Ducce gänget!
HA framstår som snälla, fläskkotlettskammade, söndagsskoleelever jämfört med "dem som insett vad hojåkning är"![]()
Dino Velvet skrev::corn Gääääsp...
Trodde Swedies uppmaning till att ha kul ihop och glädjas åt att vi alla är sporthojsåkare skulle vara lite längre...
Till tråden:
Att många säger Gixxer, Yamma, Kawwa och Ducce hör man ofta, men RettaÄr inte det något man kanske skriver om man äger en och ska tuffa till sin SH-profil lite?
För att inte tala om Tiller. Säger någon verkligen detGixxer mm låter ju ganska häftigt, men Tiller låter som bebis-språk.
Då kan man ju "köra rejset" fullt ut (med risk för att bli tvångförflyttad till Samhall) och säga:
-Jag kör en Sucki-lucki Tiller 1000.![]()
Varför man säger Gixxer har redan besvarats många gånger i tråden.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |