Varför säga Gixxer när det heter GSXR ?

Ja, det har hänt så mycket på min lilla löprunda att jag inte orkar svara på det som riktades mot mig personligen, men eftersom det har vinklats till att alla är glada och verkar ha förstått varann, så lämnar detta vid detta inlägg!
Jag kör gixxer! :tummenupp :)

Jag blir förövrigt lite glad när man kan komma överens i text och inte sluta diskussioner (får slå upp det ordet varje gång, svårt ord.. :-) i "i know i am but what are you.." Det betyder bevisligen att det finns mer än "moppefuckon" som så vanligt påtalas här!

Hehe många säger att det är onödigt att starta tråden...Jag säger efter att 4 sidr skrivits att det är en kul tråd, måste finnas lite av varje. Forumet skulle vart dött om alla bara skrev massa viktiga saker :)

Dino Velvet skrev:
:felämne :corn Gääääsp...
Trodde Swedies uppmaning till att ha kul ihop och glädjas åt att vi alla är sporthojsåkare skulle vara lite längre...
Jag tycker det är helt okej stämning i den här tråden och att tråka varandra så där lite lagom måste vara okej.

Sen finns det alltid dem som läser det de vill läsa och tolkar allt negativt och som kritik.

Men om du tycker att den här tråden har en obehaglig ton så kan du ju alltid rapportera inläggen du inte gillar :tummenupp

Ja ja ja...

sandstream skrev:
Jag tycker det är helt okej stämning i den här tråden och att tråka varandra så där lite lagom måste vara okej.

Sen finns det alltid dem som läser det de vill läsa och tolkar allt negativt och som kritik.

Men om du tycker att den här tråden har en obehaglig ton så kan du ju alltid rapportera inläggen du inte gillar :tummenupp

Förlåt, det är väl ingen idé att säga emot någon som citat: (insett vad hojåkning är) :rolleyes:

Fan, nu är grannen i garaget och håller på med vinkelslipen igen. :mad:
Oj, det var bara en Gixxer 750 som körde förbi :D

haha!

geek sir va ganska roligt.! :yoparty

jag kör en gusta lr?

MV Agusta!

äää what ever!

(nästan) alla kör ju "plastraket" här, det är väl ett bra smeknamn? :D

Äh, när vi ändå är igång så måste jag säga att jag blir förbannad på förkortningen "K".

G1K-04. Jösses, påminner ju om starr varrs eller så.

Dino Velvet skrev:
Förlåt, det är väl ingen idé att säga emot någon som citat: (insett vad hojåkning är) :rolleyes:

Fan, nu är grannen i garaget och håller på med vinkelslipen igen. :mad:
Oj, det var bara en Gixxer 750 som körde förbi :D
Satan kan inte grannen sluta plöja åkern men den förbannade traktorn, ahh det var bara en ducati som puttra förbi.. :D

Roger_SWE skrev:
Jag hoppas att det är okej att säga SP-2:a,
så jag slipper säga HONDA VTR 1000 SP-2 ;)

Nej nej, eftersom SP-1 som bekant heter "spetta", så måste du naturligtvis säga "spåa", säg efter mig, "spååååa"!

Håller med om att ordet GIXXER utsöndrar tönt-varning, jag har ogillat det sedan första gången jag hörde uttrycket.

Men, inte orkar jag bry mig mer än att jag svarar på denna tråd. Låt folk kalla sina hojar vad de vill.

Själv så har jag en R6:a (Ärr Sexa?)

/X-up

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP