freddexwing
дьявол
McFille skrev:Som dessmåsje...dessmusjedjick...gah! Vadå bra i munnen!![]()
Makaroner - ligger bra i munnen...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
McFille skrev:Som dessmåsje...dessmusjedjick...gah! Vadå bra i munnen!![]()
freddexwing skrev:Makaroner - ligger bra i munnen...![]()
McFille skrev:Tiller har jag aldrig hört någon säga...vad är det för falsk propaganda du skriver!![]()
Jag tycker det är helt okej stämning i den här tråden och att tråka varandra så där lite lagom måste vara okej.Dino Velvet skrev::corn Gääääsp...
Trodde Swedies uppmaning till att ha kul ihop och glädjas åt att vi alla är sporthojsåkare skulle vara lite längre...
sandstream skrev:Jag tycker det är helt okej stämning i den här tråden och att tråka varandra så där lite lagom måste vara okej.
Sen finns det alltid dem som läser det de vill läsa och tolkar allt negativt och som kritik.
Men om du tycker att den här tråden har en obehaglig ton så kan du ju alltid rapportera inläggen du inte gillar![]()
McFille skrev:Tiller har jag aldrig hört någon säga...vad är det för falsk propaganda du skriver!![]()
Satan kan inte grannen sluta plöja åkern men den förbannade traktorn, ahh det var bara en ducati som puttra förbi..Dino Velvet skrev:Förlåt, det är väl ingen idé att säga emot någon som citat: (insett vad hojåkning är)![]()
Fan, nu är grannen i garaget och håller på med vinkelslipen igen.![]()
Oj, det var bara en Gixxer 750 som körde förbi![]()
Varför säga fatta när det heter FÖRSTÅR ?MackanNSB skrev:Haha blev ju kul det här, fatta att det va känsligt
Spelar ju ingen roll R1 regerar ju iaf![]()
Roger_SWE skrev:Jag hoppas att det är okej att säga SP-2:a,
så jag slipper säga HONDA VTR 1000 SP-2![]()
Det där låter knepigt. Jag fortsätter nog att säga sptvåaMcFille skrev:Nej nej, eftersom SP-1 som bekant heter "spetta", så måste du naturligtvis säga "spåa", säg efter mig, "spååååa"!
Roger_SWE skrev:Det där låter knepigt. Jag fortsätter nog att säga sptvåa![]()
HanneZ skrev:Det låter som typ att gixxer är GSXR på amerikanska precis som håive är H.I.V på svenska.
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti kör... |