Varför köra när man kan parkera?!

Matti

Håll käften när du pratar med mig!
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
KTM RC8 R, KTM 450 SMR, KTM 690 SMC och en KTM 250 SX-F.
:rock :rock :rock :rock :rock :rock :rock :rock :rock :rock :rock :rock :rock :rock :rock :rock :rock :rock :rock :rock

Bifogat

• parkerad2.jpg
    parkerad2.jpg
    61.3 KB · Visningar: 1,654
Den parkeringen var bra! :tummenupp
det var dig jag träffade på bromma när jag
skulle till brostugan. En ktm660 motard hade jag.
Har du lyckats skrapa i bak nu? annars så såg
det helt ok ut :tummenupp

bortsett från tolvan så e det fetaste jag sett i verklighet :tummenupp

GUYSTAV1 ! om du går in photoshop kopierar bilden, vänder upp o ner på den så har du kl6 :D

skoja bara

GUYSTAV1 ! om du går in photoshop kopierar bilden, vänder upp o ner på den så har du kl6 :D

skoja bara

Jag hade turen att vara på Bromma samma dag dom här grabbarna lekte lite! Man blev verkligen impad! :tummenupp

Här har jag lite fler bilder från dagen!

Bifogat

• 1.jpg
    1.jpg
    113.7 KB · Visningar: 1,332
Varför slutat med skinnställ och inte åka med riktiga skyddställ längre?

Okej att det är svårare att göra konsterna då, men kan man göra det i skinnstället så är man alltså lite duktigare och även rädd om sig själv ;)

Liwa1 skrev:
Varför slutat med skinnställ och inte åka med riktiga skyddställ längre?

Okej att det är svårare att göra konsterna då, men kan man göra det i skinnstället så är man alltså lite duktigare och även rädd om sig själv ;)

Skulle gissa att det är freestyle-brallor med crossskydd under som dom har. Dom skyddar faktiskt riktigt bra. :tummenupp

Men Lillan! vad det beträffar våra kläder så kan jag säga att vi har mera skydd nu på oss än då när vi körde med skinnställ. Visst är skinnställ "top of the line" vid ras i högre hastigheter men vi kör inte i 200km/h på bakhjulet längre utan 10-20km/h. :squid

Jag har också haft möjligheten att tittade på grabbarna när dom har stuntat. Ibland får man nästan stanna för att det ser så häftigt ut. Och snälla är dom också som har hållt sig undan när jag övningskört.
Matti har till o med sett när jag fått kärringstopp i gargevändingen o lagt ner gamla bettan.
Jompa, nu finns den gröna övningskörningskylten ledig, så nu kan du få låna den eftersom du behövde den.

Ta det lungt killar!

bikersbitch! om grönskyllten e till utlåning så måste det betyda att tagit lappen, villket jag gratulerar till :tummenupp . va bra då kan jag låna den för jag har lite problem med mina parkeringar :D . då få vi se dig på ett hjul snart eller?

:squid

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Back