Du milde.
Killen med koll ser vi. Nästan en SH-bladet på det inlägget.
"Hansens uttömmande analys av invandrares fysiologiska hjärnstruktur och en djupgående resa in i psyket hos en blatte"
Hur definierar du en invandrare? Är det bara folk som kommer som flyktingar eller gäller det även britter, tyskar, finnar, fransmän, amerikaner och folk från västerlandet eller är det enbart förankrat i religiösa aspekter av personens utformning?
Är det överlag fel på hjärnorna hos de människor som flyttar hit från ett EU land eller det räknas inte pga principen om rörelsefrihet inom EU? Hur ser du på Utbytesstudenter som försörjer sig själva, utbildar sig och sedan åker hem igen? Är det fel på dem också eller är det bara folk som "stannar kvar och parasiterar på systemet"?
Skönt o tömma påsen på internet?
Invandrare för mig: Ett gemensamt ögonbryn, tofflor, sjukt efterbliven, fattar inte ett ord av vad man säger även om man försöker med teckenspråk. Tror att dom kan ALLT men egentligen så kan dom ingenting.
Jag kanske skulle skrivit flykting istället? Då en tysk som flyttar hit i mina ögon inte är en invandrare.
Jag lär dessutom flytta ganska snart, då jag annars löper risk för att bli rasist.