Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Förmodligen för att många tjejer är kroppsligt svagare än män, och även psykiskt svagare när det gäller påfrestningar som att gå med tung packning i flera mil.. Många killar klarar bara det pga sin viljestyrka, de flesta tjejerna har nog inte den viljan att klara en sån sak..Mark skrev:2202942Vi kan bortse från att alla män idag inte gör någon värnplikt. Alla män måste iaf. enligt lag vara beredda på att göra en värnplikt.
Varför räknas inte cheyerna in?

Öh, har kvinnor sämre psyke och intelligens än män?Oddjob skrev:2202999De flesta kvinnor klarar nog inte av det, du måste ju ha kondition, styrka, psyke och intelligens.
Mark skrev:2202942Vi kan bortse från att alla män idag inte gör någon värnplikt. Alla män måste iaf. enligt lag vara beredda på att göra en värnplikt.
Varför räknas inte cheyerna in?
Bikerbitch skrev:2203119Tänk när vi cheyer har PMS och får mensen.

henrikkrueger skrev:2203079
Min erfarenhet av kvinnliga vpl är att de klarar lumpen minst lika bra som killarna. Oftast bättre förberedda, både fysiskt och mentalt, än den genomsnittlige grabben.
Bikerbitch skrev:2203119Tänk när vi cheyer har PMS och får mensen. Fatta att ligga ute i lumpen då. Fy fan som Markus säger.

Starstriker skrev:2203183Shit. Fatta vilken armé det skulle bli om den bara bestod av kvinnor med PMS. En sån armé skulle inte jag vilja kriga mot.![]()
Halogen skrev:2203207Kriget mot PMS-armén har iofs redan börjat. Som av en slump heter motståndaren även här "fi".

SSB skrev:2203179
Där kommer det nog in en massa kvinns skall du se. Dom stänger alla fik och vips har vi fått ett par tiotusen sjuksköterskor istället![]()

henrikkrueger skrev:2203079Min erfarenhet av kvinnliga vpl är att de klarar lumpen minst lika bra som killarna. Oftast bättre förberedda, både fysiskt och mentalt, än den genomsnittlige grabben.
Halogen skrev:2203207Kriget mot PMS-armén har iofs redan börjat. Som av en slump heter motståndaren även här "fi".
Det är precis lika naturligt som att vi män skjuter ihjäl folk.Mark skrev:2203222Jo, men dom har ju bara erfarenhet av att koka kaffe till dom redan utbildade sjuksköterskorna. Eller finns utbildningen där naturligt hos alla cheyer?![]()
Thermal skrev:2203227Vi hade en tjej i lumpen, så jag kan bara uttala mig om hennes insats. Men fy faan, din erfarenhet speglar inte min.
MEN FÖR FAN läs vad det står och inte vad du vill att det ska ståKalleNorton skrev:2203066Öh, har kvinnor sämre psyke och intelligens än män?
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |