Var ser man Moto GP?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Nu är jag säkert i fel forumsdel och antagligen står detta i samtliga inlägg på hela SH men jag har drabbats av mörkgrå starr och kan inte hitta något om det.

Vilken kanal visar GP´t? Kollade in djuwrosport och de bevakar det ju jallafall men är det inte Viasat sport som kör det?

tackar för svar.

engelska eurosport har motogp, och Viasat Motor. Tyvärr kan man inte få endast Viasat Motor, så man måste oftast betala för ett paket med en jävla massa andra skitkanaler, och 400 kr i månaden är det inte värt.
Så är det med ComHem iaf. Funderar på att gå ner till nån sportsbar och höra om de kan visa det under året, i så fall lär det alltid samlas några stycken intresserade.

Via telias BB kan du få viasats sportpaket för 139/mån (tror jag att det är)! funkar kanon hos mig!!

Vad tror du om Viasat on demand? Då kan man genom datorn kolla på enstaka eller alla race, hur man vill. Kanske är inte bildkvalitén den allra bästa men jag tycker det funkar bra. Kostnaden var förra säsongen 49:- per race, är väl överkomligt.

Via telias BB kan du få viasats sportpaket för 139/mån (tror jag att det är)! funkar kanon hos mig!!

99:- är det "bara". Då får man förutom Viasat Motor även Sport och Fotboll... :zpy Men vissa har ju dessa perversa böjelser med. ;)

Men att kolla över bredband med 0,9 bitar/månaden hastighet går bort för mig.

...,,......viasat kan man inte betala några pengar till över huvudtaget:arsele...under några som helst omständigheter..........släng upp en tyskparabol - rikta mot Astra ( tror jag ..) och kolla gratis MGP på DSF och F1 på RTL............:tummenupp:yoparty:banana

videopass på www.motogp.com funkar klockrent. Då kan du kolla på racen när du vill, om du inte är hemma när dom körs.

Nej ingen reklam, tycker att det är värt pengarna! man sitter ju ganska många timmar vid burken på racehelgerna:rolleyes:

Å fan, vad trevligt. Hade tänkt och skaffa Viasat Motor iår. Att det inte är en reklamkanal glädjer mig!

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien