Var köpa regnställ?

Regnställ!

Japp köpte mitt på Stibix i Borås, knallgult så att man syns.

Är det inte bättre att satsa på Matchracing med det regnstället?
View attachment 263277
Äh, jag satsar iaf på walk over-segrar i år, tanken är att folk kommer skratta ihjäl sig när dom ser mig :hihi

Sjämt åsido, jag tror inte att lite fladdrande regnkläder kommer vara problemet om regnet står som spön i backen, effekt kommer att finnas i överflöd ändå. Men raceregnkläder är rätt dyra grejer, och med rookiebudget så snålar man :rolleyes: Och åka i bara skinnstället känns lite sisådär, det blir rätt kallt å trist rätt fort med ett helperforerat ställ.

Äh, jag satsar iaf på walk over-segrar i år, tanken är att folk kommer skratta ihjäl sig när dom ser mig :hihi

Sjämt åsido, jag tror inte att lite fladdrande regnkläder kommer vara problemet om regnet står som spön i backen, effekt kommer att finnas i överflöd ändå. Men raceregnkläder är rätt dyra grejer, och med rookiebudget så snålar man :rolleyes: Och åka i bara skinnstället känns lite sisådär, det blir rätt kallt å trist rätt fort med ett helperforerat ställ.

Håller med dig. Kunde inte låta bli bara ;)

Det är väl bara att dra ett varv gaffa runt kroppen så du får ihop det lite:tummenupp

Men raceregnkläder är rätt dyra grejer, och med rookiebudget så snålar man

Nä jag har ju GP budget :tummenupp

Nä men tänkte mej något ricktigt såg en kille som hadde något som satt som k gummi men var följsamt men glömde ju fråga vart han köpt de.

så de ska vara ett race ställ man e ju matrial torsk sen kanske de inte går bättre men ser bra ut:yoparty

*/ ?>
Nyheter
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa

Det händer en hel del när d...

Katalogen börjar ta form!

Stora Motorcykelkatalogen 2...

KTM och Husqvarna återkallelser

Pressreleaser från KTM och ...

Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO

Vulkanen Teide vakar över o...

Äventyr i Algeriet

I januari åker Allt om MC t...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Back