Var köpa regnställ?

Regnställ!

Japp köpte mitt på Stibix i Borås, knallgult så att man syns.

Är det inte bättre att satsa på Matchracing med det regnstället?
View attachment 263277
Äh, jag satsar iaf på walk over-segrar i år, tanken är att folk kommer skratta ihjäl sig när dom ser mig :hihi

Sjämt åsido, jag tror inte att lite fladdrande regnkläder kommer vara problemet om regnet står som spön i backen, effekt kommer att finnas i överflöd ändå. Men raceregnkläder är rätt dyra grejer, och med rookiebudget så snålar man :rolleyes: Och åka i bara skinnstället känns lite sisådär, det blir rätt kallt å trist rätt fort med ett helperforerat ställ.

Äh, jag satsar iaf på walk over-segrar i år, tanken är att folk kommer skratta ihjäl sig när dom ser mig :hihi

Sjämt åsido, jag tror inte att lite fladdrande regnkläder kommer vara problemet om regnet står som spön i backen, effekt kommer att finnas i överflöd ändå. Men raceregnkläder är rätt dyra grejer, och med rookiebudget så snålar man :rolleyes: Och åka i bara skinnstället känns lite sisådär, det blir rätt kallt å trist rätt fort med ett helperforerat ställ.

Håller med dig. Kunde inte låta bli bara ;)

Det är väl bara att dra ett varv gaffa runt kroppen så du får ihop det lite:tummenupp

Men raceregnkläder är rätt dyra grejer, och med rookiebudget så snålar man

Nä jag har ju GP budget :tummenupp

Nä men tänkte mej något ricktigt såg en kille som hadde något som satt som k gummi men var följsamt men glömde ju fråga vart han köpt de.

så de ska vara ett race ställ man e ju matrial torsk sen kanske de inte går bättre men ser bra ut:yoparty

Nyheter
Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Indian Motorcycles bryter sig loss

Screenshot Polaris Inc h...

YAMAHA TRACER 7 OCH TRACER 7 GT Y-AMT

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

KTM är tillbaka!

Dags för ”Tracking” med fot...

Stark Varg SM – Världens starkaste supermoto!

Det har tisslats och tassla...

ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

Back