Var köpa regnställ?

Regnställ!

Japp köpte mitt på Stibix i Borås, knallgult så att man syns.

Är det inte bättre att satsa på Matchracing med det regnstället?
View attachment 263277
Äh, jag satsar iaf på walk over-segrar i år, tanken är att folk kommer skratta ihjäl sig när dom ser mig :hihi

Sjämt åsido, jag tror inte att lite fladdrande regnkläder kommer vara problemet om regnet står som spön i backen, effekt kommer att finnas i överflöd ändå. Men raceregnkläder är rätt dyra grejer, och med rookiebudget så snålar man :rolleyes: Och åka i bara skinnstället känns lite sisådär, det blir rätt kallt å trist rätt fort med ett helperforerat ställ.

Äh, jag satsar iaf på walk over-segrar i år, tanken är att folk kommer skratta ihjäl sig när dom ser mig :hihi

Sjämt åsido, jag tror inte att lite fladdrande regnkläder kommer vara problemet om regnet står som spön i backen, effekt kommer att finnas i överflöd ändå. Men raceregnkläder är rätt dyra grejer, och med rookiebudget så snålar man :rolleyes: Och åka i bara skinnstället känns lite sisådär, det blir rätt kallt å trist rätt fort med ett helperforerat ställ.

Håller med dig. Kunde inte låta bli bara ;)

Det är väl bara att dra ett varv gaffa runt kroppen så du får ihop det lite:tummenupp

Men raceregnkläder är rätt dyra grejer, och med rookiebudget så snålar man

Nä jag har ju GP budget :tummenupp

Nä men tänkte mej något ricktigt såg en kille som hadde något som satt som k gummi men var följsamt men glömde ju fråga vart han köpt de.

så de ska vara ett race ställ man e ju matrial torsk sen kanske de inte går bättre men ser bra ut:yoparty

Nyheter
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park

Ända sedan början av 90-tal...

MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026