Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ripper skrev:2296657Jag mötte oxå den mystiske Camel-jackan igårkväll i Kungälv. Jag åkte från fästningen in mot Kungälv.
Den gäckande figuren på kawan fortsätter att figurera i Kungälv utan att medge vem han är...![]()
Ripper skrev:2296657
Den gäckande figuren på kawan fortsätter att figurera i Kungälv utan att medge vem han är...![]()
Pinky skrev:2298861Han/hon kanske inte ens är medlem, hur det nu skulle vara möjligt.
Muggen skrev:2297281Vems röda VTR med arrow slip on och rennsport(tror jag) är det jag delar garage med? Samt en honda motard med svart väska bakom sadeln![]()
Halvdan skrev:2300728Var det "back in black" jag åkte med en bit på Marieholmsleden in mot stan idag vid 18.45-tiden idag?
Kul med sällskap var det iaf!![]()
Kunde dock slutat med ett inbetalningskort till staten om blåbäret vid elskjulet eller vad det är..) fått för sig att hänga med...![]()
Du svängde av mot E6 söderut vid Tingstadstunneln.
OK-STAR skrev:2301525Tre motarder på redbergsplatsen cirka 18.15. såg rysligt roligt ut, ångrar att jag skulle gå ut och dricka istället. Två KTM en husa var det.
flugan skrev:2306417En ärräsve röd-vit-svart på E20 vid Olkskroken ca 18:00, såg ut att va -03. Pilot med röd-vitt-svart Spyke ställ, såg ut att vara helt livsfarlig, kör säkert på bakchjulet å mä ställ.
flugan skrev:2306417En ärräsve röd-vit-svart på E20 vid Olkskroken ca 18:00, såg ut att va -03. Pilot med röd-vitt-svart Spyke ställ, såg ut att vara helt livsfarlig, kör säkert på bakchjulet å mä ställ.
Pinky skrev:2306426Kanske var det samma person jag såg mötte på 40:an mellan Kallebäck och Mölnlycke vid 15 tiden? Tyckte mig t o m se en liten hälsning, jag försökte hälsa tillbaka så gott jag kunde i farten som var en liten bit över lagligt.
Gottis skrev:2311158Vilka va det som skämde ut sig vid heden igår med en Blå Hornet och en äldre fireblade och stod och gasade tillsammans med ett gäng cross moppar
vi satt i den blå super seven replican
![]() |
Sandvikens franskaste Triumph
I Norrtälje kunde vi se hur... |
![]() |
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul
Den 2 augusti körde Hydet M... |
![]() |
A ride for our child, Tyra
MC-kortegen ”A ride for our... |
![]() |
Mälaren Runt #40 – 16 augusti