Var det du???

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
GSX-R 1000 K7
Frölunda området

Vems röda VTR med arrow slip on och rennsport(tror jag) är det jag delar garage med? Samt en honda motard med svart väska bakom sadeln :confused:
 

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Ort
I skogen
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
Ripper skrev:
2296657 Jag mötte oxå den mystiske Camel-jackan igårkväll i Kungälv. Jag åkte från fästningen in mot Kungälv.

Den gäckande figuren på kawan fortsätter att figurera i Kungälv utan att medge vem han är... :)

Jaså du såg han oxå.. :mad: Han hade iallefall en snygg jacka och en jävligt snygg hoj.. :)
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Ripper skrev:
2296657
Den gäckande figuren på kawan fortsätter att figurera i Kungälv utan att medge vem han är... :)

Jag var medlem på SH i säkert 1 år innan det att jag hittade in i Gbg delen, kan ju vara en liknande historia bakom detta :)? Han/hon kanske inte ens är medlem, hur det nu skulle vara möjligt :va.
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Repsol 1000 RR igår upp för Kortedalabacken i riktigt tråkigt regn runt 13:30. Såg inte alls skoj ut.

Jag styrde trucken mot fabrikens dunkla rum, jeaahh.
 

Mögel

Hillbilly
Gick med
11 Jun 2005
Ort
I skogen
Hoj
1x Yamaha, 3x Honda, och en Kina
Pinky skrev:
2298861Han/hon kanske inte ens är medlem, hur det nu skulle vara möjligt :va.

Det är möjligt. Träffade en kille på besiktningen i fredags (på sporthoj så klart) Och han var inte medlem.. :skrämd
 

Halvdan

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kba
Hoj
Suzuki GSX-R750
Var det "back in black" jag åkte med en bit på Marieholmsleden in mot stan idag vid 18.45-tiden idag?

Kul med sällskap var det iaf! :tummenupp

Kunde dock slutat med ett inbetalningskort till staten om blåbäret vid elskjulet eller vad det är..) fått för sig att hänga med... :brinnerup

Du svängde av mot E6 söderut vid Tingstadstunneln.
 

back in black

Ringräv
Gick med
16 Oct 2003
Ort
Hemma
Hoj
RF 900 rgv 250
Halvdan skrev:
2300728 Var det "back in black" jag åkte med en bit på Marieholmsleden in mot stan idag vid 18.45-tiden idag?

Kul med sällskap var det iaf! :tummenupp

Kunde dock slutat med ett inbetalningskort till staten om blåbäret vid elskjulet eller vad det är..) fått för sig att hänga med... :brinnerup

Du svängde av mot E6 söderut vid Tingstadstunneln.

Sorry, det var inte jag
Har inte varit så långt hemifrån idag... Tillbringat dagen i garaget och tagit ett par korta svängar på ringen
Var det en RF 900 eller???
 

Halvdan

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kba
Hoj
Suzuki GSX-R750
Japp!
Svart RF900.Hängde med bra i mina favoritkurvor på avfarten från 45:an. :yoparty
 

OK-STAR

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2006
Ort
I en stad nära dig
Hoj
en snabb 660
Tre motarder på redbergsplatsen cirka 18.15. såg rysligt roligt ut, ångrar att jag skulle gå ut och dricka istället. Två KTM en husa var det.
 

ice13

Ny medlem
Gick med
6 Sep 2005
Ort
hemma
Hoj
Italiensk
Någon härifrån kanske...

En silverfärgad raket på Söderleden Mölndal / Åby imorse (07.20 )
Gick det i 200 + ?? Fort gick det iaf.
Sen till jobbet kanske ?
 

flugan

Vem vet
Gick med
17 Mar 2003
Ort
Stenkullen
Hoj
-
En ärräsve röd-vit-svart på E20 vid Olkskroken ca 18:00, såg ut att va -03. Pilot med röd-vitt-svart Spyke ställ, såg ut att vara helt livsfarlig, kör säkert på bakchjulet å mä ställ.
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
flugan skrev:
2306417 En ärräsve röd-vit-svart på E20 vid Olkskroken ca 18:00, såg ut att va -03. Pilot med röd-vitt-svart Spyke ställ, såg ut att vara helt livsfarlig, kör säkert på bakchjulet å mä ställ.

Kanske var det samma person jag såg mötte på 40:an mellan Kallebäck och Mölnlycke vid 15 tiden? Tyckte mig t o m se en liten hälsning, jag försökte hälsa tillbaka så gott jag kunde i farten som var en liten bit över lagligt :).
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
flugan skrev:
2306417 En ärräsve röd-vit-svart på E20 vid Olkskroken ca 18:00, såg ut att va -03. Pilot med röd-vitt-svart Spyke ställ, såg ut att vara helt livsfarlig, kör säkert på bakchjulet å mä ställ.

Måste vart en mc-huligan av nåt slag!

Pinky skrev:
2306426 Kanske var det samma person jag såg mötte på 40:an mellan Kallebäck och Mölnlycke vid 15 tiden? Tyckte mig t o m se en liten hälsning, jag försökte hälsa tillbaka så gott jag kunde i farten som var en liten bit över lagligt :).

Jag passerade där efter 16.00 nåt sånt tror jag, hmmm tidsupfattningen rubbas något efter 2 veckors semester.
 

tarmac

Med lem
Gick med
10 May 2005
Ort
Kungälv
Hoj
CB 500 Four -72, Under construction. CB 750 -78 lightbygge.
En CBR 929 & en 1000 låg bakom mig genom tega (ytterby) för en liten stund sedan???
Jag gled i pimpmercan :hihi
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Om jag inte såg fel så flög jag förbi en Honda Nsr 125:a blå/vit/röd på 40:an strax efter Landvetter in mot stan idag vid 14:30 typ, någon som känner sig träffad?
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Vilka va det som skämde ut sig vid heden igår med en Blå Hornet och en äldre fireblade och stod och gasade tillsammans med ett gäng cross moppar

vi satt i den blå super seven replican
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Gottis skrev:
2311158 Vilka va det som skämde ut sig vid heden igår med en Blå Hornet och en äldre fireblade och stod och gasade tillsammans med ett gäng cross moppar

vi satt i den blå super seven replican


Ska du säga om att skämma ut sig när du fiser runt i en replica :hihi. För övrigt tror jag att jag såg samma :tomten i Allén igår kväll?
 
Nyheter
Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Top