Var det du?

e väl lite dålig fart på alla norr om U-A:D
på Sporthoj menar jag!:)

Svart gixxer? Blå R6?

I onsdags strax före 18-tiden. Ni hängde på en stund (4 hojar) över Stallbackabron men fortsatte sedan på 44:an mot Uddevalla.

En Daytona 675 SE -08 i Färgelanda i måndags eftermiddag, was it you?

Snygg hoj iaf :banana

En grön kawasaki z1000 tror jag och en yamaha thundercat vit röd för en stund sen på 45:an

Ni blåste på rätt bra.

hello
Jag körde min gixxer guldfärgad på 45:an mellan vänersborg-frändefors ikväll runt 21 tiden. blev omkörd av en hoj som jag senare hängde på o den drog på rätt rejält. den svängde sedan vänster vid dykällan. Någon härifrån tro?

Morsade på en polkretta alt polkarexa på slätternavägen igår vid typ 5hugget. -Var det du?

Får la ge denna tråden lite liv såhär i början av säsongen. =)

Svart R1 med dubbla Akrapovic rör vid rödljuset i Herrsta igår?

svart R1-09 med guldfälgar och precis likadant skinnställ som väder har idag ute vid Ulvesund runt 13.00 tiden, kom igen daniel... avslöja dej; ););)

under en fantastiskt bra 5 timmars tur idag på egen hand mötte och hejade jag på en svart-vit cbr, modell nyare . . Var det du? Grym hoj iaf :)

Svart R1 med guldfälgar (troligen inte gjorda av guld) och dubbla pipor under sätet vid "mona lisa motet i ua" vid 16:00 igår :P ? Har även setts tidigare vid järnvägsövergången vid körskolarna. Galet vacker!

Vitsvart CBR parkerad nästan vid polishuset i torsdags , en snubbe med vitsvart ställ med puckel på. Riktigt stilig cykel! :D

En svart triumph 675 Daytona i vargön idag?
Någon som känner igen sig?

Den lät riktigt gött! Å snygg va den=)

Svart R1 med guldfälgar (troligen inte gjorda av guld) och dubbla pipor under sätet vid "mona lisa motet i ua" vid 16:00 igår :P ? Har även setts tidigare vid järnvägsövergången vid körskolarna. Galet vacker!

Låter som Väders =)

Jag körde Suzuki Intruder idag till Strömstad och tillbaka.
Så ifall ni såg en glidare med förare i Gulgrön sportjacka och Rossi-hjälm så såg ni inte i syne :D

Såg även tre Triumphar idag, vid Mona-lisa.
Jag tutade med bilen.
Ni reagerade inte alls :D

Last edited:
Blåsvart R1:a av nyare modell strax innan bratteröd (från ljungskilehållet) vid 18 tiden

Du stod o pratade med farbror blå...

En svart triumph 675 Daytona i vargön idag?
Någon som känner igen sig?

Den lät riktigt gött! Å snygg va den=)

Det var inte jag iaf :gnissla

3 hojar som takade vid Rotan igår vid.... hmmm... 13-tiden kanske?
Den ena var en Ducce 900 sport med röda fälgar.

Var och handlade och blev inte alls sugen... :3freak

Satt både lördag och söndag och lyssnade/såg alla hojar som åkte mellan Rotviksbro och ut mot Tjörnhållet. Låter så gott :yoparty

Last edited:
Back