Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej.En 675:a i färgelanda vid 17 tiden och en grön kawa 9:a i stigen strax innan skymning... Var det du?
En 675:a i färgelanda vid 17 tiden och en grön kawa 9:a i stigen strax innan skymning... Var det du?
En 675:a i färgelanda vid 17 tiden och en grön kawa 9:a i stigen strax innan skymning... Var det du?
Har ju ingen aning om det var hon, men Jessan har ju en svart 675:a och är från Färgelanda... men det finns ju såklart fler![]()
Trodde jag såg Faster på backamovägen idag, så jag stannade en busshållplats senare o vinka in honom. men det var en jättetrevlig norrman på en svart zx10'a istället. mens vi stod där tjötade så kom en kille på röd r6/r1 o svängde in på en grusväg. Var det nån av er?
Vafan, är det aldrig någon som ser mig?!?!Jag kör väl för lite (bara 700 mil i år).
Var det JayBay som passerade Kaktuz härom dagen då jag och Jimmy -Myran- satt utanför med kaffet i högsta hugg?
Vafan, är det aldrig någon som ser mig?!?!Jag kör väl för lite (bara 700 mil i år).
Var det JayBay som passerade Kaktuz härom dagen då jag och Jimmy -Myran- satt utanför med kaffet i högsta hugg?
Var de inte du som körde efter mig till biltema förra veckan!!?
Moppefucko som kör runt hela nätterna och bara är irriterande? Är det du?
Köp isf en moppe som går fortare så att det förbannade ljudet försvinner någon gång eller gör den orginal igenJämn gas hade inte heller varit fel.
Hoppas den går sönder och aldrig går att laga igen
Antar att det inte är någon här som kör moped men nu fick jag iaf avreagerat mig lite.
Japp, det var det! Visst är det du som kört SV1000 för några år sen? Vi pratade på Café Älva ifjol sommar vill jag minnas![]()
Moppefucko som kör runt hela nätterna och bara är irriterande? Är det du?
Köp isf en moppe som går fortare så att det förbannade ljudet försvinner någon gång eller gör den orginal igenJämn gas hade inte heller varit fel.
Hoppas den går sönder och aldrig går att laga igen
Antar att det inte är någon här som kör moped men nu fick jag iaf avreagerat mig lite.
Kommer fan inte ihåg om jag har kört förbi Cactuz, men om det skramlade redigt så vart det nog jag
![]()
haha... det värsta är att dom kör ju så farligt att man fruktar för deras liv ofta... hade behövts lite bättre utbildning faktiskt...
Nu känner jag mig gammal, men det är väl såå...![]()
åååh en till med budgethoj som mig.. grattis![]()
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|
![]() |
En hyllning till mästaren!
Pressrelease från MV Agusta... |
![]() |
Vinnarhoj från Custom Bike Show
I nästa nummer av Allt om M... |