Var det du?

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Det var inte jag iaf :gnissla

3 hojar som takade vid Rotan igår vid.... hmmm... 13-tiden kanske?
Den ena var en Ducce 900 sport med röda fälgar.

Var och handlade och blev inte alls sugen... :3freak

Satt både lördag och söndag och lyssnade/såg alla hojar som åkte mellan Rotviksbro och ut mot Tjörnhållet. Låter så gott :yoparty

:va

Vad gör du i de krokarna:va

Där bor papa :)

Iaf.


En Blå R6/R1 med förare i svart ställ med lite vitt på ovanför motorvägen till Mona-lisa.


Igår, så såg jag en Zx10, tror jag. Vid Rossbyn som stod och varvade.
 

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
:va

Vad gör du i de krokarna:va

Där bor papa :)

Mamma har stuga/hus ca 1km från Rotan mot Lanesund, precis ovanför Björkeviks busshållplats (inte det stora fina vita med mur utan den röda stugan + röda huset efter).
Så om du kör där i sommar och nu på våren och ser en tjockis :hej gunga omkring så kom och hälsa på :tummenupp

Man hör hojarna som kör väg 160 mot Henån väldigt tydligt över vattnet, och jag blir inte alls sugen :rolleyes:
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Mamma har stuga/hus ca 1km från Rotan mot Lanesund, precis ovanför Björkeviks busshållplats (inte det stora fina vita med mur utan den röda stugan + röda huset efter).
Så om du kör där i sommar och nu på våren och ser en tjockis :hej gunga omkring så kom och hälsa på :tummenupp

Man hör hojarna som kör väg 160 mot Henån väldigt tydligt över vattnet, och jag blir inte alls sugen :rolleyes:

Nähää.
Pappa bor där, och det gjorde även jag :)

O ja, det har varit många somrar man suttit på altanen och lyssnat på ekot från hojarna över vattnet.
Där bor han =)
Vid stjärnan
capturekcc.jpg
 

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
Nähää.
Pappa bor där, och det gjorde även jag :)

O ja, det har varit många somrar man suttit på altanen och lyssnat på ekot från hojarna över vattnet.
Där bor han =)
Vid stjärnan
capturekcc.jpg

Vad kul!
Mamma har det som är 2 hus till vänster :)
Fast bara som sommarstuga så hon är inte där så ofta. Därför brukar vi "offra" oss och vara där och mysa ibland. Nu i helgen så var hon också där så då behövde jag bara sitta ute i solen och läsa och fick maten serverad. Mamma is the shit :banana
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Vad kul!
Mamma har det som är 2 hus till vänster :)
Fast bara som sommarstuga så hon är inte där så ofta. Därför brukar vi "offra" oss och vara där och mysa ibland. Nu i helgen så var hon också där så då behövde jag bara sitta ute i solen och läsa och fick maten serverad. Mamma is the shit :banana

2 hus till vänster om pappas :va
Dvs hon har sommarstuga mellan Dahlberg och Kalmer :D
Var det Rune gubben hette :va

Jag tror världen krympte lite :D
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Kom på att jag såg en Motard igår med.

Vi åkte ut från strandpromenaden, du försökte Ueilla :D
 

Jessan

Typisk brunett
Gick med
10 Apr 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Triumph Daytona 675 SE 2008
2 hus till vänster om pappas :va
Dvs hon har sommarstuga mellan Dahlberg och Kalmer :D
Var det Rune gubben hette :va

Jag tror världen krympte lite :D

Dahlberg och Kalmer vette fan vem det är men Rune känner jag nog igen lite...:va
Det var en tant och en farbror som hade det innan. Ligger mellan det vita huset med vit mur och det som det aldrig bor någon i. Ett rött hus med gräsmatta fram till vägen, grind upp från busshållplatsen och en liten röd stuga på andra sidan grusgången och bryggan mittemot.
Det var mammas farfar som byggde det för länge sedan så hon tyckte att det var roligt att köpa tillbaka det för några år sedan :)
 

Bifogat

  • stugan.JPG
    stugan.JPG
    85.2 KB · Visningar: 52

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Dahlberg och Kalmer vette fan vem det är men Rune känner jag nog igen lite...:va
Det var en tant och en farbror som hade det innan. Ligger mellan det vita huset med vit mur och det som det aldrig bor någon i. Ett rött hus med gräsmatta fram till vägen, grind upp från busshållplatsen och en liten röd stuga på andra sidan grusgången och bryggan mittemot.
Det var mammas farfar som byggde det för länge sedan så hon tyckte att det var roligt att köpa tillbaka det för några år sedan :)

Ahaaa =) Rune har jag för mig att gubben hette som bodde där innan, de hade en liten hund ett tag och om jag inte missminner mig så sitter varning för hunden skylten kvar på grinden.

I det vita huset bor min plastmorsas syster med tillbehör och i det huset som alltid är tomt bor Kalmer =)
 

johansson5551

Ny medlem
Gick med
13 Aug 2008
Ort
Uddevalla
Hoj
KTM 660smc Till salu KTM Superduke 990
Såg dig idag nikel, du kom mellan bilarna vid tunnlarna, det såg riktigt bra ut när du gled förbi.. ser lite udda ut!
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Såg dig idag nikel, du kom mellan bilarna vid tunnlarna, det såg riktigt bra ut när du gled förbi.. ser lite udda ut!

:hej
Tackar.

Man sparar lite tid med att köra hoj och det är ju skittråkigt att vänta på bilkö :)

Samtidigt så lämnar jag en plats ledig i bilkön:)

Jag såg en gul sporthoj idag, vid rondellen vid Willys.
Såg inte var det var för maskin riktigt, men den var pippigul.

Sen var det en Buell och en Offroadare vid biltema med :)
 
Last edited:

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
En svart sak med två framlycktor, typ Speed Tripple.
Utanför Sinclar.
 

Donvito

TOKER
Gick med
15 Nov 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
Husaberg fs650e[Såld] Suzuki sv650s -03 [Såld]
En svart sak med två framlycktor, typ Speed Tripple.
Utanför Sinclar.

såg nog samma utanför överby nu i veckan :) möter ju hur många motorcyklister som helst :) det som är väldigt roligt är ju att väldigt många vinkar på en :) känns på något sätt lite speciellt. förutom alla custom snubbar,....... ibland kan man ju till och med stå på sadeln och vifta med armarna utan att dom vinkar tebax. :/
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
såg nog samma utanför överby nu i veckan :) möter ju hur många motorcyklister som helst :) det som är väldigt roligt är ju att väldigt många vinkar på en :) känns på något sätt lite speciellt. förutom alla custom snubbar,....... ibland kan man ju till och med stå på sadeln och vifta med armarna utan att dom vinkar tebax. :/

Jag vinkar på alla hojar, idag vinkade jag även på Einar Svensons Mc-lärare, fast jag såg inte det först.

Aja, han behövde en vink eftersom han körde utanför Ö-B och hade Eu-moppe utbildning vid lunchtid :rolleyes:
Även han vinkade tillbaka :yoparty
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
En Rödsvart Honda CBR som kom körandes på göteborgsvägen för 10 min sedan.
Du växlade ner och gasade på när jag stack ut nosen på min Saab framför husen :)
 

Faker

Eddie rider
Gick med
9 Apr 2009
Ort
Uddevalla
Hoj
Yamaha Virago xv 750 1981 Såld 2010 Bmw s1000 rr**** Såld: 05 Kawasaki Z750s
Mille? statoil hogstorp avfarten runt 20 -10 i 6.
 

Fredriksson

Det är bare å åk
Gick med
29 Jun 2009
Ort
Trollhättan
Hoj
Kawasaki ER-6n 2007
z1000 eller z750 i tunnlarna påväg till uddevalla med en suzuki (eller något) som polare som sedan svängde av vid biltema på torp?
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
En kille som körde om mig och Faker vid hästepallarna/göteborgsvägen på en S1000RR igår
 
Nyheter
Bilder Custom Bike Show

När alla bilder till report...

Marc Márquez har skrivit på för Ducatis fabriksteam

Nu står det klart att Marc ...

ISR Brakes sålt

För några år sedan bestämde...

Honda laddar fullt på eldrivna fordon

I samband med 2024 års Busi...

Marc Márquez flyttar till Ducatis fabriksteam

Marc Márquez ersätter Enea ...

Ducati Diavel V4 vinner designpriset ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Resultatlista – Custom Bike Show

Custom Bike Show är tveklös...

Ducati Diavel V4 vinner ”Red Dot: Best of the Best”

Ducati Diavel V4 har utsett...

Nu gäller prövotid för AM-körkortet

En ändring i körkortslagen ...

Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

Top