Var det du?

1 Gixxer Guld/Grå och en Busa tror jag det va som jag såg mellan tunnlarna & torp vid 15:00

Hörrödu Perra! (Arons MC) Vad gjorde du utanför Cactus (Uddevalla) kl 12.34 idag!? och vart skulle du? Såg dig allt :D

Ute å luftade hojen inför kvällsturen som blev en bra tur me en motardhoj. Vi körde till Vassbo-Ljungskile-Kolhättan-Ödsmål-Backamo-Lju-Vassbo å hem. Vi undrade va e alla hojar e

2 st Ducati Monster strax innan tunnlarna igår vid 20:30?
1 st SV grå/silver svängde in vid S Utby?

Kul att se så många hojar ute igår. :tummenupp

Nån hær tro som kørde vid hogstorp vid 17 tiden igår søderut? En Gixxer som inte orkade hænga på en glidarsak. :D

Nån hær tro som kørde vid hogstorp vid 17 tiden igår søderut? En Gixxer som inte orkade hænga på en glidarsak. :D

Måste vart jag och Sanntur. Satt du i en bil eller? Såg du att killen på glidarhojen hade dödslängtan? Det har nämligen inte jag...:arsele

5-6 hojar över Stallbackabron i riktning mot Vbg vid 14-tiden igår. En naken orange som var lite köra-bakhjulet-sugen :)

Jag körde bil mot Thn och var ganska glad för det en stund senare när regnet kom!

2 hojar igår efter vid 18-tiden. Lite norr om Munkedal på Hedekasvägen. Var det ni? :hej

4st KTM-snubbar på Smögenbryggan under miljödykningen idag vid 13-tiden. Var det ni? :)

två hojar vid Biltema idag, en BMW enduro nått den andra vet jag ej vad det var. Såg kallt ut.

hejsan
åkte ifrån vbg till frändefors i fredags kvällning, kom ikapp en gsxr blå/vit som jag sedan körde om o sen hade den bakom mig hela vägen till frändefors där jag svängde av,

jag körde en gsxr 750 guldig me gult kåpglas och lampskydd.

Någon här?

Va det nån som såg nåt igår...
så kan det varit jag...

För jag va över hela vägen...

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025