Valrörelsen 2026

Vilket parti har jag mest gemensamt med och kommer sannolikt rösta på?

• Socialdemokraterna

• Vänsterpartiet

• Miljöpartiet

• Centerpartiet

• Folkpartiet

• Kristdemokraterna

• Moderaterna

• Sverigedemokraterna

• Medborgerlig samling

• Partiet nyans

Results are only viewable after voting.
Har ni gått o röstat fram SD än, eller hänger det på mig nu?

Jag som fick någorlunda jämn fördelning mellan SD/M och KD i valtesterna.
Har röstat. Fått senaste nytt från (s) i brevlådan. Årets slogan är att (s) VILL. Inga tråkiga löften om EU's lägsta arbetslöshet.
1) Vi vill du ska få fast läkarkontakt. (Jag önskar få träffa en kompetent erfaren läkare.)
2) Vi vill höja grundbemanningen .....
3) Vi vill höja pensionerna ......
4) Vi vill fr........
Vill inte alla partier det här utom yttersta populistvänstern ?
Men det jag ser är tunnelbanebygge i lera (som går trögt) tidsplanerna spricker hela tiden.
Och en massa snack om nya Arenabyggen och bygga ut Liseberg.
Nä dags gå och ta ut hojen !

Last edited:
1789033912898.png
Men (s) har ju inte längre någon egen politik. Styrs ju av (mp), (v) och (c) och att berätta att
de flesta unga (s) politiker idag är invandrare från Afghanistan, Iran, Syrien, Somalia, osv.
Och vad dom vill ska hända .....

Mängdrabatten är ju på alla sätt helt jävla efterbliven, så det passar ju bra att sossar och kommunister vill ha det. Ju mer brott man begår, desto hårdare straff borde man få, gärna enligt en geometrisk kurva.
Hon var väl statsminister en vända, varför tog hon inte initiativ för att göra sig av med denna idioti då?
För att det ser illa ut bland det importerade valboskapet att yrka på hårdare straff för specifikt de brott som de statistiskt tenderar att begå oproportionerligt ofta.

Nu när högern faktiskt försöker avskaffa skiten och vänstern märker att det är populärt bland övriga befolkningen så försöker de istället sno idén rakt av och presentera som sin egen politik, precis som allt annat de stulit från högern.

Last edited:

Så här ser det ut nu .​

1789060502839.png
S har med 107 ledamöter mer än C till och med L tillsammans 98 ledamöter.

Den här uppfattningen att det skulle först bli problem när svenskarna blir minoriteten, hur korkad är den på en skala från 1 till ♾️?
Det sjuka är att sjuklövern erkänner väl fortfarande inte att det är tekniskt möjligt, eftersom "svensk" inte går att definiera.

För att det ser illa ut bland det importerade valboskapet att yrka på hårdare straff för specifikt de brott som de statistiskt tenderar att begå oproportionerligt ofta.

Nu när högern faktiskt försöker avskaffa skiten och vänstern märker att det är populärt bland övriga befolkningen så försöker de istället sno idén rakt av och presentera som sin egen politik, precis som allt annat de stulit från högern.
Kommer (s)-väljarna på detta så kanske dom röstar på originalet (sd) :va

Det sjuka är att sjuklövern erkänner väl fortfarande inte att det är tekniskt möjligt, eftersom "svensk" inte går att definiera.
Det finns hur många definitioner som helst. Det svåraste är att komma överens om en enda definition.

Jag räknar mig som svensk fast jag dels är född i Värmland och dels är delvis andra generationens invandrare.

Det finns hur många definitioner som helst. Det svåraste är att komma överens om en enda definition.

Jag räknar mig som svensk fast jag dels är född i Värmland och dels är delvis andra generationens invandrare.
Det går så klart ha någon akademisk kvasidiskussion om man blir lycklig av definitions-onani men alla vet att araber som inte kan svenska och går i moské inte är svenskar.

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg