Nyteknik
Bannad
Jag fick på söndagen göra Valmers bekantskap. Konstigt nog verkade han helt normal. Till och med trevlig.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Nyteknik skrev:Jag fick på söndagen göra Valmers bekantskap. Konstigt nog verkade han helt normal. Till och med trevlig.
![]()
Kan inte vara samma snubbe, den valmers som jag känner är en otrevlig snyltareNyteknik skrev:Jag fick på söndagen göra Valmers bekantskap. Konstigt nog verkade han helt normal. Till och med trevlig.
![]()
Nyteknik skrev:Jag fick på söndagen göra Valmers bekantskap. Konstigt nog verkade han helt normal. Till och med trevlig.
![]()
GSXR1100R skrev:Kolla in surgubben :kocko
Detta är lögn och förtal. Skulle jag skriva sådant? Skulle jag sitta bredvid Edward Persson-look alike?Relapse skrev:En kul sak var att se Valmers och GSXR1100R sitta bredvid varandra vid varsin laptop och skriva inlägg i rasande fart bara för att se vem som kunde reta upp tvåtaktsfolket mest. Klart kul!![]()
Nu j-r är Relax-micke bannadvalmers skrev:Detta är lögn och förtal. Skulle jag skriva sådant? Skulle jag sitta bredvid Edward Persson-look alike?
Varför trakaserar du Mike Luff?GSXR1100R skrev:Nu j-r är Relax-micke bannad![]()
Lägg dig inte i detta :kockovalmers skrev:Varför trakaserar du Mike Luff?![]()
Snart är vi dock bannade. Unauthorized avatars.abstruse skrev:Helan och Halvan är ta mig f*n största anledningen till att man hänger kvar här så länge man saknar hoj...![]()
valmers skrev:Snart är vi dock bannade. Unauthorized avatars.
pajo skrev:Bannad och bannad, kan väl registrera dig igen som "Valmers II, ny och förbättrad modell"![]()
Visserligen brukar ju nästan aldrig en uppföljare bli lika bra, men underligare saker har ju hänt!

|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!
Boka din plats på Gotland R... |
|
|
Förarkurser på Nürburgring
Nu är datumen för båda föra... |
|
Brembo presenterar TrackTribe
Brembo presenterar TrackTri... |
|
|
|
21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!
Packa hojen, damma av hjälm... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |
|
|
Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?
Rykten om nya klassiska Duc... |