Valmers live i Karlskoga

Nyteknik skrev:
Jag fick på söndagen göra Valmers bekantskap. Konstigt nog verkade han helt normal. Till och med trevlig.

:va

Kan inte ha varit "äkta vara",finns han på riktigt ens?

Kan det inte varit söndagsskola på chamlers du var på?

Nyteknik skrev:
Jag fick på söndagen göra Valmers bekantskap. Konstigt nog verkade han helt normal. Till och med trevlig.

Kan inte vara samma snubbe, den valmers som jag känner är en otrevlig snyltare :mad:

Valmers är bara otrevlig bakom tangentbordet, i verkligheten är han en teddybjörn :rolleyes:

Kolla in surgubben :kocko

Bifogat

• 2004_0725_040206AA.JPG
    2004_0725_040206AA.JPG
    72.8 KB · Visningar: 344
Nyteknik skrev:

Jag träffade också Valmers, full av misstänksamhet studerade jag den genomtrevlige värmlänningen och kom fram till att det måste finnas två valmers, precis som Dr Jekyll och Mr Hyde.......

Det finns ju två versioner: valmers och survalmers.
Båda är roliga fast på olika vis.

GSXR1100R skrev:
Kolla in surgubben :kocko
Oh boy, så ful. Undra på att han lever i ensamhet och bitterhet :D

Jag blev också förvirrad när jag mötte Valmers IRL och upptäckte en trevlig pöjk som inte tvekade en sekund att låta oss som kom dit att ockupera hans lya, bre ut oss och dricka hans sprit. Dessutom så tog han ut oss på stan och visade oss lite av nattlivet. Allt detta rimmar illa med den grinige surkart man ibland stöter på här på forumet.

En kul sak var att se Valmers och GSXR1100R sitta bredvid varandra vid varsin laptop och skriva inlägg i rasande fart bara för att se vem som kunde reta upp tvåtaktsfolket mest. Klart kul! :hihi

Tack för gästfriheten, Valmers! :tummenupp

Relapse skrev:
En kul sak var att se Valmers och GSXR1100R sitta bredvid varandra vid varsin laptop och skriva inlägg i rasande fart bara för att se vem som kunde reta upp tvåtaktsfolket mest. Klart kul! :hihi
Detta är lögn och förtal. Skulle jag skriva sådant? Skulle jag sitta bredvid Edward Persson-look alike?

valmers skrev:
Detta är lögn och förtal. Skulle jag skriva sådant? Skulle jag sitta bredvid Edward Persson-look alike?
Nu j-r är Relax-micke bannad :mad:

Helan och Halvan är ta mig f*n största anledningen till att man hänger kvar här så länge man saknar hoj... :D

...och så vill jag så klart läsa om när Gustav välter också... :gnissla

abstruse skrev:
Helan och Halvan är ta mig f*n största anledningen till att man hänger kvar här så länge man saknar hoj... :D
Snart är vi dock bannade. Unauthorized avatars.

valmers skrev:
Snart är vi dock bannade. Unauthorized avatars.

Bannad och bannad, kan väl registrera dig igen som "Valmers II, ny och förbättrad modell" :D
Visserligen brukar ju nästan aldrig en uppföljare bli lika bra, men underligare saker har ju hänt!

pajo skrev:
Bannad och bannad, kan väl registrera dig igen som "Valmers II, ny och förbättrad modell" :D
Visserligen brukar ju nästan aldrig en uppföljare bli lika bra, men underligare saker har ju hänt!

Skulle det kunna bli *host* värre menar du? :gnissla

*/ ?>
Nyheter
Gotland Ring Bike Week 2026, Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Back