2FAST4U
Medlem
- Gick med
- 7 Mar 2003
- Ort
- Katrineholm
- Hoj
- CBR 1100 Blackbird streetfighter , Aprilia RSVR,Can am Outlander 800 xxc , Triumph Daytona 675 , Honda CB750 Caferacer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
2FAST4U skrev:Ska jag sätta på cross styre eller behålla cliponsen,(ger lite mer klassiskt cafestuk med cliponsen tycker jag själv)är röven för hög ?Vill inte ha för mycket tyskstuk !
2FAST4U skrev:Ska jag sätta på cross styre eller behålla cliponsen,(ger lite mer klassiskt cafestuk med cliponsen tycker jag själv)är röven för hög ?Vill inte ha för mycket tyskstuk !
När jag sitter o tittar på bilderna så ser det faktiskt sämre o sämre ut !Aratron skrev:röven är faktigst lite hög...
Klart du ska smacka dit ett crosstyre,mäktig hoj.2FAST4U skrev:Ska jag sätta på cross styre eller behålla cliponsen,(ger lite mer klassiskt cafestuk med cliponsen tycker jag själv)är röven för hög ?Vill inte ha för mycket tyskstuk !

2FAST4U skrev:När jag sitter o tittar på bilderna så ser det faktiskt sämre o sämre ut !
Får ut o ta fram vinkelslipen igen o göra om !
Ja du har kanske rätt !nicce skrev:klart som fan att du ska på med crosstyre.
de där ser ju bara dumt ut.
den blir läcker den där när du fått dit styret och en lack kanske.

Man tackar !Wiseguy skrev:Röven är inte för hög ifall du sätter dit ett crossstyre.
Röven skall vara i samma höjd som tanken eller crosstyret för att det skall harmonisera. Den skall inte vara högre.
Sen är ju röven lite stor förvisso. Så den ser högre ut än den egentligen är.
Snygg enkelsving btw![]()

Sen tror jag att den sticker ut lite mer pågrund av att den skär sig i färg mot övriga hojen,kommer nog att smälta in bättre när jag får färg på den !Wiseguy skrev:Röven är inte för hög ifall du sätter dit ett crossstyre.
Röven skall vara i samma höjd som tanken eller crosstyret för att det skall harmonisera. Den skall inte vara högre.
Sen är ju röven lite stor förvisso. Så den ser högre ut än den egentligen är.
Snygg enkelsving btw![]()
Tycker med att det är skönt att åka med clipons,men den kanske blir snyggare o mer lekbar med crosstyre.Ingel skrev:kör med det som känns bäst.
personligen föredrar jag att åka med clipon
2FAST4U skrev:Man tackar !![]()

|
|
Sista chansen!
Nu är vi inne på sluttampen... |
|
Piaggio-gruppen tar över importen av Piaggio, Aprilia, Moto Guzzi och Vespa
Det händer en hel del när d... |
|
|
|
Katalogen börjar ta form!
Stora Motorcykelkatalogen 2... |
|
|
KTM och Husqvarna återkallelser
Pressreleaser från KTM och ... |
|
|
Provkörning pågår: KTM 1390 Super Adventure S EVO
Vulkanen Teide vakar över o... |
|
|
Äventyr i Algeriet
I januari åker Allt om MC t... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |