Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
jeber skrev:2442257ska köpa nya däck undrar vad ni kör med för nått går det bra att köpa racing däck eller ska man köpa nya?
jag har 180 bak på min R1 kanske bättre med 190?
[PlastRaket] skrev:2442269om du är väldigt snål så kör du med ban-däck, jag tycker dock inte att det är nå't att ha, hojen beter sig underligt när du "kliver" över kanten som ofta finns på bankörda däck, jag har haft men kommer aldrig mer köpa det, köp riktiga däck, 190 är ballare, 180 något mer lättsvängda
jag kör på power 2ct och dom är riktigt gött grepp i, kan varmt rekommendera
DR-Zätare skrev:2443673Har du hunnit få någon uppfattning om hur många mil 2CT håller? Jag tycker det verkar vara grymma däck men man undrar ju hur livslängden är på de...
utan tyvärr en hel del raksträckor oxå. Beror på vad du är ute efter.jeber skrev:2442257
jag har 180 bak på min R1 kanske bättre med 190?
ghandi skrev:2447654Körde på Dunlop 208 på min Kawwa och kommer att slänga på desamma på Hyndan till våren, riktigt sköna i min mening även om dom kostar ngn hundring mer.
[PlastRaket] skrev:2442269om du är väldigt snål så kör du med ban-däck, jag tycker dock inte att det är nå't att ha, hojen beter sig underligt när du "kliver" över kanten som ofta finns på bankörda däck,
Andra säger att de känner 'kant' mellan blandningarna på just 2ct däcken oxå. Bara vad jag hört[PlastRaket] skrev:2442269...jag kör på power 2ct och dom är riktigt gött grepp i, kan varmt rekommendera
DR-Zätare skrev:2448485Hur många mil fick du ur ett sådant set?
Vfr piloten skrev:2449512Kan varm rekomendera Michelin pilot road.
Har kört 1600 mil med mitt bakdäck.![]()
Ruggigt bra grepp fast det regnar !
skulle inte våga köra på det...
blir samma däck som sitter på nu fast nått biligt alternativ (inget beg.) finns ju en del att välja mellan på mcdackonline.com
. Blev helt paff när jag såg att det var slut. Riktiga radergummin. Höll kort tid för dom pengarna |
|
MotoGP 2026: kalender och förare
MotoGP-kalendern och förarn... |
|
|
Benavides till dramatisk Dakar-seger
Luciano Benavides, som gick... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!
Alldeles nyss fick vi klart... |
|
|
Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!
Michelin breddar sitt adven... |
|
|
Svensk auktion med tävlingshojar
Det svenska företaget Antiq... |
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem