Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
MD skrev:Spelar nog ingen roll vilket du köper, både är touringhojar![]()
cRoC skrev:Låt han köpa vilken hoj han vill och kan ni inte hjälpa han så ge fan i att skriv, det här rör väl knappast er? Skaffa en hobby istället för att sitta här och gneta på folk(öh nu försa jag mig)
EZrideR skrev:EEEEEeeehhhh och kan du förklara orsaken till att försäkringen är så dyr???
Kom på en sak... Du vet att hojar går att sälja.. så varför tjafsa om nåt som du själv kan uppleva??? sånt ska man uppleva o inte se eller läsa om... jag tycker en custom hoj SUGER... men en annan älskar att köra en sånt... så skaffa dig en honda först sen en R1a... (eller tvärtom)
Bara av ren nyfikenhet... har du nån anning vad försäkringen kostar på en sånt maskin??
---Kalkyl---
du har hyra på 4000 försäkringen kostar ca 4200 månad för dig (MINST) 7000 för att man ska klara sig för övrigt.. (alltså öhl och kläder och sprit) alltså måste du ha ca 15200 efter skatt...alltså måste du ha ca 23000 kronor innan skatt... hmmm vad jobbar du som???![]()
---Kalkyl---
Lycka till med valet föresten... jag tror iaf. att vilken hoj som du än väljer kommer du att njuta av den för att den är DIN...![]()
Pullver skrev:EZrideR:
Hehe snart vet ni jhu allt om mej.
Nu e jag ingen hojexpert eftersom jag just införskaffat min första hoj, men vad jag har hört om R1:an så var -98-99 lite väl hysterisk, typ du gasar---> händer inget---> händer inget---> åhh herre i helvetet så drar den iväg som ett spjut. Men sen kanske nån annan kan rätta mig om jag har fel. Jag hade nog satsat på -00 och uppåt.Pullver skrev:Hehe lunarstorm![]()
Det blir nog bra vad än jag köper.
Men vilken skulle ni rekomendera? en r1:a som är av modell 02-03 eller en 00-01 eller kanske ännu äldre?
Pullver skrev:Hehe lunarstorm![]()
Det blir nog bra vad än jag köper.
Men vilken skulle ni rekomendera? en r1:a som är av modell 02-03 eller en 00-01 eller kanske ännu äldre?
DreeTman skrev:Köp den du har råd att äga och försäkra. Kör med insidan av huvudet och lär dig köra innan du börjar uiila fetast av alla... Ett tips som jag kände att jag hade nytta av var att jag började köra själv och inte med kompisar. Blir lätt att man stressar varandra så det går på tok för fort då.
tror det var allt... Eller glömde jag nått?
A just det... försäkrar du den på pappa så kommer hälften här att hata dig.![]()
Sålänge som f-bolaget godkänner detta är det inga problem, men om dom inte gör det och du klotar så får du problem.CMF skrev:jag försäkrar på pappa. hata mej om ni vill. men kan man spara 10 000 om året så bryr jag mej föga
![]() |
Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna
Under lördagen kördes Mälar... |
![]() |
Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2
2025-års Fat Boy Gray Ghost... |
![]() |
European Bike Week: 2-7 september 2025
Under veckan den 2 – ... |
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|