Vad ska du göra i sommar

Jag ska ut me hojen i sommar och gasa på

• Antal röstningar
    0

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Flervalspoll

Europasemester, Bankörning, Dragracing, Smiska småvägar

Åka hoj för hela slanten, om jag inte har sån otur att min kommande om operation av vänsterarmen inte hamnar mitt i sesången för då blir jag tvungen att köpen nån kul sportbil att leka under återhämtningen?. :skrämd

Hightuned skrev:
Åka hoj för hela slanten, om jag inte har sån otur att min kommande om operation av vänsterarmen inte hamnar mitt i sesången för då blir jag tvungen att köpen nån kul sportbil att leka under återhämtningen?. :skrämd
Aj då, denna sommar ska det köras på bana och åkas ner till Assen på semester, jag räknar med 2000 mil på gixxern och 15-20 Bandagar med Kawwan, även Minimoton ska få rulla en del på gokartbanor.

I Malmö byggs även en ny dragracingbana :tummenupp

I min planeringskalender står det: Åka motorcyckel :kär och fika (kanske lite bad om det finns tid).

Jag ska göka och köra bana. I den ordningen, förhoppningsvis. Lite sex är bra för koncentrationen.

Hmmmm, om jag får tid så blir det småvägar och hojträffar men ska ju börja bygga hus nu till våren och det lär nog ta hela sommaren :(

Åka hoj, fiska, ta A & B körkort, sola, bada, dricka en massa bärs, sola, bada och åka på släktträff. Listan kan göras lång :)

Är sugen på att kanske åka till Rörken? verkar närmast från Sthlm.

EDIT: Jag ska fanemej se en björn också. Det har jag väntat på i flera år.

Last edited:
McB skrev:
Jag ska göka och köra bana. I den ordningen, förhoppningsvis. Lite sex är bra för koncentrationen.
Det närmsta du har kommit att göka är väl kaffegök, se nu till att köpa en räcer istället för att dagdrömma om :tuttar

Jag hade tänkt att bada, sola och titta på snygga tjejer.
Och svettas i solen.
Sen vore det nice att ha sex med två asiatiska tvillingsyrror i en fetstor pool men det kan vänta ett par sommrar till med.

soppatorsken skrev:
Jag hade tänkt att bada, sola och titta på snygga killar.
Och svettas i solen.
Sen vore det nice att ha sex med två ryska sjömän i ett badkar men det kan vänta ett par sommrar till med.

Ska du inte köra med viragon i år :confused:

Jaha, bara att kryssa i allt utom europasemester då!!!
Oj så skoj det ska bli i år (också)

... känner mig tvungen att vänta o se om ja får behålla kk:et innan jag planerar nåt mer.. i värsta fall får jag väl lifta..

Jag ska köra på småvägar. Bankörning vore kul om jag inte var så kass.

GSXR1100R skrev:
Det närmsta du har kommit att göka är väl kaffegök, se nu till att köpa en räcer istället för att dagdrömma om :tuttar

Om du bara visste vad vi ungtuppar får hitta på... :hihi

Mattias skrev:
Jag ska köra på småvägar. Bankörning vore kul om jag inte var så kass.
Då borde du väl träna mer på banköning då, men jag förstår din fina pik, dock biter den inte.

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park