GSXR1100R
The older i get the faster i was
Flervalspoll
Europasemester, Bankörning, Dragracing, Smiska småvägar
Europasemester, Bankörning, Dragracing, Smiska småvägar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aj då, denna sommar ska det köras på bana och åkas ner till Assen på semester, jag räknar med 2000 mil på gixxern och 15-20 Bandagar med Kawwan, även Minimoton ska få rulla en del på gokartbanor.Hightuned skrev:Åka hoj för hela slanten, om jag inte har sån otur att min kommande om operation av vänsterarmen inte hamnar mitt i sesången för då blir jag tvungen att köpen nån kul sportbil att leka under återhämtningen?.![]()
Det närmsta du har kommit att göka är väl kaffegök, se nu till att köpa en räcer istället för att dagdrömma omMcB skrev:Jag ska göka och köra bana. I den ordningen, förhoppningsvis. Lite sex är bra för koncentrationen.
soppatorsken skrev:Jag hade tänkt att bada, sola och titta på snygga killar.
Och svettas i solen.
Sen vore det nice att ha sex med två ryska sjömän i ett badkar men det kan vänta ett par sommrar till med.
GSXR1100R skrev:Det närmsta du har kommit att göka är väl kaffegök, se nu till att köpa en räcer istället för att dagdrömma om![]()
Du bor ju i busken, hur dyrt kan det vara?MrGooFy skrev:You me both brother.![]()
Då borde du väl träna mer på banköning då, men jag förstår din fina pik, dock biter den inte.Mattias skrev:Jag ska köra på småvägar. Bankörning vore kul om jag inte var så kass.
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner
En exklusiv motorcykel med ... |
|
![]() |
BMW Motorrad Vision CE
På IAA Mobility 2025-mässan... |
![]() |
Höstrusch för våra fotografer
Inte bara sommarmånaderna, ... |
![]() |
Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär
Efter nästan två decennier ... |