Vad ska du göra i sommar

Jag ska ut me hojen i sommar och gasa på

• Antal röstningar
    0
Jag ska sitta på min altan med grym abstinens och svära över alla knuttesvin som gasar förbi :huvet

Mr. President skrev:
Jag ska sitta på min altan med grym abstinens och svära över alla knuttesvin som gasar förbi :huvet

Har du bytt moppen mot en ZRT??? Jag känner INGEN som haft en sån som inte skurit :kocko

Lelleträffen på Gotland, direkt därifrån till Borgholm Öland, Bikeweek Karlskoga MC-semester!

Ska åka och kolla om alla vägarna jag åkte på förra året fortfarande går till samma ställe. :va

jag ska köra så fort jag vågar på 90 och 110 vägar. tycker att det är roligare än småvägar. sen ska jag köra bana nån gång ifall jag har råd. tycker att det är så jäkla dyrt.

bmwjohan skrev:
jag ska köra så fort jag vågar på 90 och 110 vägar. tycker att det är roligare än småvägar. sen ska jag köra bana nån gång ifall jag har råd. tycker att det är så jäkla dyrt.
90 är väl ok men 110 vägar? dom svänger väl inte speciellt mycket.

Prova gärna bankörning, du kommer att gilla det.

GSXR1100R skrev:
90 är väl ok men 110 vägar? dom svänger väl inte speciellt mycket.

Prova gärna bankörning, du kommer att gilla det.

det beror på hur man ser på 110-vägar. det svänger väldigt mycket tycker jag för det ligger alltid en massa bilar ivägen som man måste köra slalom runt. sen tycker jag att det är svinkul att köra samtidigt som min kompis på motorvägen när han löder med sin m3.
men sen tycker jag att det är ruskigt kul att ligga på tanken på en raka och bara löda fullt. det behöver inte svänga. jag skulle gärna ha milslånga rakor och en hayabusa. då skulle jag va i himmlen. jag glömmer aldrig när jag såg ett inslag på discoverychanel om hayabusa precis när den kom. dom filmade en flyby när hayabusan drog förbi i 300. lät som ett stridsflygplan som skar genom luften. att toppfarta rules :yoparty

jag tror att jag kommer att tycka bankörning är sjukt kul. jag har kört massa gokart och då kör man ju på bana och det är svinkul. sen har jag kört endel isracing på bana med bil och det är sjukt kul. det är bara pengabrist som kan stoppa mig från att köra bana i sommar. sen att jag lär köra omkull direkt är en annan sak.

Last edited:
BMWJohan, tänk på att du är skyldig att hålla dig i livet i minst 35 år till för att arbeta och betala skatt. Staten måste få igen sin investering i dagis & skola för dig. Så sälj hojen omedelbums.

Själv ska jag toura lite omvägar fram och tillbaka till jobbet var dag, åka ner till Sviesta med PVC mfl, åka på Gotlandring-dagen samt åka på någon/några Bike Events/Wemi-körning.

Främst ska jag dock jaga 257,ans egna svartsilvriga Ghostrider på Slingerbulten.

Ja, att jag sen ska posörfika till höger och vänster hela sommaren säger sig självt och behöver inte skrivas ut väl? :D

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park