vad sägs om en feministdebatt igen?

Nyteknik skrev:
Varför är hans åsikt om vad Ullis gör inte ok?

Det är klart att det inte är ok. Vaffaen menar du?

EDIT: Och där kanske det skulle varit en smiley så det inte blir några missförstånd.

Last edited:
Varför ska alla bry sig om vad andra gör. Vill hon synas lättklädd på sin hoj så får hon väl göra det. Det är ju helt upp till henne...

Go Ullis.

Don Quixote skrev:
Jaaa! Härligt! Det dröjde ju nästan 10 inlägg innan nått sånt här kom. Undrade just vad som hade hänt med alla surmuttar.

Sug!

Du verkar ju så smart så man blir rädd. Det är just p.g.a dig och dina likar som jag inte orkar bry mig om världen utan åker hoj istället.

Det skulle ju inte ens vara kul att diskutera med dig då du inte ens skulle fatta vad jag sa. Och meningen med en disskution är väl att vi båda ska lyssa, fundera och svara? Tror verkligen inte du skulle fixa det. Trisst för dig eller mig, ja svara på det.

Ja visst är det Ullis val. Hon kanske är klok och förståndig men det hindrar ju henne knappast från att göra/ha fel i vissa sammanhang.

Om ni gillar fördomar. Ta denna. Jag är byggare, jag röker och jag dricker mycket sprit. Just det jag är kass på stava också.

Och du Don Quixote, du kan suga du med.

Last edited:
Synd bara att Moore är en sån oseriös tidning...! Annars är det väl ok med sånt här.. Svensk RR behöver ju all uppmärksamhet. Hoppas att det går bra för ullis nu så folk inte bara kommer ihåg henne för bildernas skull

Jonte VSB R-T skrev:
Du verkar ju så smart så man blir rädd. Det är just p.g.a dig och dina likar som jag inte orkar bry mig om världen utan åker hoj istället.

...

Hmm... Ja, jag kryper till korset och tar tillbaka vad jag skrev. Blev på tok för hårt och jag ber om ursäkt. Din åsikt är sund och jag ser givetvis din poäng.

Jag skulle själv tycka illa om den som skrev det jag skrev tror jag. Var nog bara lite tvär för stunden.

Sorry

Firefly skrev:
Varför ska alla bry sig om vad andra gör.
Var och en har rätt till en privat sfär där det är möjligt att leva ut sina behov utan andras omdömen. Där har ingen rätt att "bry sig om vad andra gör".

En tidning är ett synnerligen publikt och offentligt rum att framträda i och där gör man sig till lovligt byte för allas granskning och bedömning.

I de flesta andra offentliga forum (med undantag för porrtidningar) är det en högst okontroversiell åsikt att unga tjejer borde få mer medial uppmärksamhet för sina personliga egenskaper än för sina tuttar och skinkor. Här gör man tummen upp för bilderna.

Last edited:
Jag skiter fullständigt i andras moraliska betänkligheter. Jag konstaterar bara att hon är väldigt söt och kör hoj bra. Att synas är inget negativt. Vad hade ni väntat er för sorts coverage i en tidning som Moore? Jag tyckte att det var en väldigt bra artikel med tanke på hur dom brukar vara.. :tummenupp

roadracing, utviks sporten :(

MatteKholm skrev:
Jag skiter fullständigt i andras moraliska betänkligheter. Jag konstaterar bara att hon är väldigt söt och kör hoj bra. Att synas är inget negativt. Vad hade ni väntat er för sorts coverage i en tidning som Moore? Jag tyckte att det var en väldigt bra artikel med tanke på hur dom brukar vara.. :tummenupp

Ja den är ju inte direkt någon av deras sämre artiklar för det har funnits vissa bottennapp.

Hoppas Ullis får in lite cash till säsongen nu bara!

/Urban

Snyggt! Hoppas det leder till uppmärksamhet, sponsorer och mycket pengar.

Sist jag läste om en RR tjej i en icke mc relaterad tidning var nog i mitten av åttiotalet, på en RD 350..

Ullis e porrig och duktig! :)

Go Ullis. :banana

Edit: Jag tycker Ullis kan starta en Fanclub, så man kan köpa en roza t-shirt med Ullis på! :tummenupp

Till Ullis: Go girl !!! :Rockbanan Go girl !!! :Rockbanan Go girl !!! :Rockbanan

Intressant att se att det finns så många "moralkärringar" på forumet.
Kör ni som sådana också?:blah (OBS! Ironi - känner du dig träffas så lipa någon annanstans)

Jag är besviken på Ullis! Hoppades få se mer :mad: :kulspruta :fatta! :kocko

Edit: hmm... Verkar vara bra drag i den där fläkten. Nån som vet märket och var man kan köpa en sån?

Last edited:
Hmm...kanske man skulle vika ut sig liggandes på bågen.
Jag ska ta några provkort då har jag har en riktig sängkammarblick så får vi se sen.. Finns det intresse så ska jag fan trumfa Ullis! ;)

Fudpucker skrev:
Hmm...kanske man skulle vika ut sig liggandes på bågen.
Jag ska ta några provkort då har jag har en riktig sängkammarblick så får vi se sen.. Finns det intresse så ska jag fan trumfa Ullis! ;)

Jag väntar med spänning på resultatet. :D

Blir det iförd i bikini såsom Ullis, eller? :tungan

Ska skriva ett personligt mail till Bingo och tacka för att vår annons hamnade bredvid Ullis :D

Nu förstår jag plötsligt varför en viss person inte vill svara på min fråga om Ullis skulle kunna tänka sig att "vika ut sig" i tex Slitz eller Moore :hihi

BTW: I Slitz har Eurosport en helsida om MotoGP-säsongen :tummenupp

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...