Don Quixote
Nordic BoTT 2010
Nyteknik skrev:Varför är hans åsikt om vad Ullis gör inte ok?
Det är klart att det inte är ok. Vaffaen menar du?
EDIT: Och där kanske det skulle varit en smiley så det inte blir några missförstånd.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nyteknik skrev:Varför är hans åsikt om vad Ullis gör inte ok?
Jag frågar igen: varför är det inte ok.Don Quixote skrev:Det är klart att det inte är ok. Vaffaen menar du?
Don Quixote skrev:Jaaa! Härligt! Det dröjde ju nästan 10 inlägg innan nått sånt här kom. Undrade just vad som hade hänt med alla surmuttar.
Sug!
Jonte VSB R-T skrev:Hon kanske är klock...
Jonte VSB R-T skrev:Du verkar ju så smart så man blir rädd. Det är just p.g.a dig och dina likar som jag inte orkar bry mig om världen utan åker hoj istället.
...
Var och en har rätt till en privat sfär där det är möjligt att leva ut sina behov utan andras omdömen. Där har ingen rätt att "bry sig om vad andra gör".Firefly skrev:Varför ska alla bry sig om vad andra gör.
MatteKholm skrev:Jag skiter fullständigt i andras moraliska betänkligheter. Jag konstaterar bara att hon är väldigt söt och kör hoj bra. Att synas är inget negativt. Vad hade ni väntat er för sorts coverage i en tidning som Moore? Jag tyckte att det var en väldigt bra artikel med tanke på hur dom brukar vara..![]()
Go girl !!!
Go girl !!!
(OBS! Ironi - känner du dig träffas så lipa någon annanstans)
:kockoFudpucker skrev:Hmm...kanske man skulle vika ut sig liggandes på bågen.
Jag ska ta några provkort då har jag har en riktig sängkammarblick så får vi se sen.. Finns det intresse så ska jag fan trumfa Ullis!![]()

|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |