Vad jobbar ni med ?

Sitter i produktionen och kör extruder.

Utav div tystnadsplikter så får jag ej nämna namn men jobbar i Stenungsund vid Borealis polyeten..:tummenupp

Inget fel i att sitta i produktionen på Borealis.
Men företagsledningen bör skämmas.
Vi fick många kunder av Borealis som gärna betalade någon krona extra för att slippa bemötandet..

Sitter på länskommunikationscentralen hos Polisen i Gävleborg... Blev jag en fiende nu?

Mångsysslare. Allt från Scania i Sö-tälje till servitör i Uppsala, men nu när examen plockas ut i vår ska jag förhoppningsvis sluta upp med ströjobben och sitta som anläggningskonstruktör eller med byggledning inom järnväg eller nåt annat spännande.

Jag är mitt i ledigheten, tror de anländer Rio om ett par dagar. Hörde det gungat lite på er skuta när ni var uppe i grönland ..

Ja, det kan man lugnt säga, största vågen var på 28m och snittet låg på ca 22m så nog rörde det på sig. Livbåt 2 lyftes ur vaggan o hamnade på sniskan och de båtarna sitter ju rätt högt upp. Jag vet inte när vi kommer till Rio, men det blir nog i mitten av Februari om allt går som det ska

Svarvare för tillfället. Utbildad bilmekaniker annars.

Grafiker sen begynnelsen, slänger ihop text & bild som sen trycks. Websites nej, mina egna labbar jag dock med.

Mekanik-konsult. Jobbar just nu med PLM frågor på Volvo.

Föräldraledig... det är ett jobb det med.

Är annars mitt mellan uppdrag som det så fint heter (konsult). Är mest inne på projektering, strategi och planering på IT-sidan. Fokus på infrastruktur och säkerhet, men med fingrarna ut i el, reservkraft, fiberoptik och en massa annat som ofta hör till.

Önskejobbet är nog vad som helst, bara jag trivs med variationen, omgivningen och lönen. Är tamburmajor ett militärt jobb? :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman