Vad jobbar ni med ?

Själv jobbar jag som testförare på scania..

Är det sant som ryktet säger? Att en dag hittade ni en bil som var helt perfekt, det fanns inte någonting på den som behövde åtgärdas, och då visste ni inte var ni skulle ställa den? :hihi:hihi:hihi
Är fd. konstruktör Scanica... :)

Varför är det trist? överväger att bytta bana till det.

Jobbat som konstruktör/programmerare hela yrkeslivet. Lärt mig lite om elektronik till försvaret, telefonväxlar, kärnkraftverk, lastbilar och transformatorer...

Om det är trist? Beror mest på vilka du jobbar med. :) Konstruktörer kan vara kul folk. :yoparty
Arbetsuppgifter? Nog får man nya problem väldigt ofta... :)

För tillfället kör jag också runt i de där som TS testar. Till hösten ska jag börja plugga, men kommer forsätta köra runt i de därade klumparna för att dryga ut kassan.

lagar truckar gör jag :) inte alltid så spännande men ja skulle inte vilja byta jobb.

För tillfället kör jag också runt i de där som TS testar. Till hösten ska jag börja plugga, men kommer forsätta köra runt i de därade klumparna för att dryga ut kassan.

Jaså! Vad ska du bli när du blir stor? Trodde du skulle vara chaffis always.

Själv e man rörmockare... Främst på servicesidan, blir en hel del badrumskompletteringar...

Hur är kvaliten på kärnkraftverken inför vintern? Inga nedstängda kärnkraftverk i vinter får vi hoppas =))
Företaget jag jobbar på äger inga verk utan levererar "produkter & tjänster" till verken. "Vi" har dock byggt alla bwr:er i Sverige en gång i tiden. Innan jag gick på ledighet snurrade 8 av 10 verk de 2 (O1 o R2) som stod är pga planerat underhåll översyn. Vad jag vet så ska resten snurra på över vintern utan några tester el likn utan bara producera el. Så kylan kan få slå till när som sas.

//B
TapaTalk

Last edited:
Jag är fastighetsskötare, och skulle inte kunna tänka mig att jobba med något annat... Älskar´t! :)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman