Vad jobbar ni med ?

har jobbat extra på terminalen i söderfors när ni hade som mest att göra o lite folk och vi hade dåligt att göra,jobbade bla med staffan bodström o det gänget,han var imponerad o ville anställa oss på fläcken mig o kompisen som var med,haha
vete katten om arborrverket är så tufft men reält hoppas de kan sätta på ett litet modernare styrsystem snart bara

Ja just, vi har lånat lite folk till diverse jobb här. Ljudning bla.
När bordet på maskinen är nedsänkt i golvet med en yta av en liten stuga så är det tufft. :fakta

Perfekt för hemmajobb. Om man t ex. vill planfräsa taket på sin Dodge Ram eller dylikt.

Jobbar med att tillverka bla grilloljor samt andra livsmedel.Tyvärr inget som är gott och provsmaka.Vi började förpacka sik och löjrom nu i veckan .Men det var inte gott det heller.De kunde åtminstone få för sej att brygga öl

Jag jobbar på Volvo lastvagnar.
Håller på med interiör och exteriör ljud o vibrations provning på komplett vagn.

Jag är stationerad på Volvos provbana Hällered men är även på Volvo Lundby Göteborg och jobbar ibland. Detta då jag är egenskapsansvarig map ljud för några projekt och att själva ljudlabbet är placerat där.

Har ett bra jobb på ett bra företag. Tycker jag.

Jag jobbar på Volvo lastvagnar.
Håller på med interiör och exteriör ljud o vibrations provning på komplett vagn.

Jag är stationerad på Volvos provbana Hällered men är även på Volvo Lundby Göteborg och jobbar ibland. Detta då jag är egenskapsansvarig map ljud för några projekt och att själva ljudlabbet är placerat där.
Har ett bra jobb på ett bra företag. Tycker jag.

Vet din chef om att du bara jobbar ibland? ;)

Saaataaaan grappen, vi sänstemän joppar alltid vettu. Para olika plats, tå o tå vettu.

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman