Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Lartes skrev:Måste fixa lakanet i sängen innan jag kan sova, tjejen uppskattar när jag kör upp henne ur sängen när hon sover för att fixa det![]()
MostWanted skrev:Just fan när jag står på höga höjder utan några räcken eller övrig säkerhetsanordning så får ja lust att hoppa...![]()
UrbanTiger skrev:Och du spm jobbar på McDonalds och allt... du tvättar väl händerna efteråt![]()
Rasorblade skrev:Inga gropar i smörpaketet och inga kälkbackar på osten!![]()
Madhonda skrev:Jag kan inte gå och lägga mig i en obäddad säng. Vädrade sänggläder och slätt lakan och täcke o kuddarna måste ligga på rad.
Om jag har mycket som ska göras, måste jag skriva listor på allt, som jag sen prickar av...bara för att vara säker på att jag har hunnit med allt.![]()
crashtestdummy skrev:har mani att kolla att jag låst andras saker, tex jobbet, kompisens lägenhet när man är blomvattnare ¨på semestern etc.![]()
en annan jobbig sak är att jag alltid MÅSTE köra för fort, spelar ingen roll ens om jag har timlön och kör bil, ALLTID 29km/h för fort. detta med undantag för 30 och 50 sträckor. Det roliga är att jag kört mycket i 12 år utan att få fortkörningsböter.
![]()
crashtestdummy skrev:har mani att kolla att jag låst andras saker, tex jobbet, kompisens lägenhet när man är blomvattnare ¨på semestern etc.![]()
en annan jobbig sak är att jag alltid MÅSTE köra för fort, spelar ingen roll ens om jag har timlön och kör bil, ALLTID 29km/h för fort. detta med undantag för 30 och 50 sträckor. Det roliga är att jag kört mycket i 12 år utan att få fortkörningsböter.
![]()
Emmi skrev:I agree, visst fan kör man alltid för fort. Kan inte ligga i 50 för det är sakta, kan inte ligga i 70 för det är sakta, kan inte ligga i 90 för det är sakta, kan inte ligga i 110 för det är med sakta. Minst 10 över iaf.
KalleNorton skrev:Om jag blinkar med ena ögat, måste jag göra samma sak med det andra, för annars känns det andra ögat kallt, pga av att det kommit in lite mera luft i det ögat. Ibland funkar det dock inte med att bara blinka en gång, så jag måste göra det flera gånger, eller så drar jag ner skinnet under ögat lite för att det ögat ska bli lite kallare för att på så sätt få samma temperatur som andra ögat. Första gången funkar det dock inte, så jag kan hålla på så ett tag.
Om nåt skrapar emot ett bord eller nåt, måste jag dra över det stället med handen, annars känns det som att nått saknas där.
QUOTE]
känner igen mig
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion
Michael Schumachers Honda F... |
|
![]() |
Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti
Lördagen den 16 augusti 202... |
Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka
Under 46:e Coca Cola 8-timm... |
|
![]() |