Vad har du för lön?

Vad har du i lön?

• Antal röstningar
    0
21000 Hadde en del ansvar men eftersom man inte fick betalt för det så avsa jag mej det för några veckor sen

38 st över 36 lök, vilka är de drömmarna? :) Förmodligen Norgejobbare.

SH är ju knappast ett snitt av befolkningen i sverige. En dyr hobby som givet drar till sig en större grupp höginkomsttagare än tvärtom.

Men jag håller med, känns som att många svarat enligt deklarationen och inte grundlön i avtal.

Övertidstimmar är ju rätt ointressant i en sån här diskussion för mina ögon.

Troligtvis folk som inte har åkt hoj hela livet. Utan skaffar det först när de redan har villa, volvo och vovve samt har råd med hoj. Skulle även tro att många av dessa inte kör med enbart trafik.

Troligtvis folk som inte har åkt hoj hela livet. Utan skaffar det först när de redan har villa, volvo och vovve samt har råd med hoj. Skulle även tro att många av dessa inte kör med enbart trafik.

Får man bättre lön om man skaffar villa, volvo vovve innan hoj? :va

Får man bättre lön om man skaffar villa, volvo vovve innan hoj? :va

Nä det får man inte. Men som jag skrev har dessa hojåkare fortfarande pengar kvar till hojåka. Det jag försöker påvisa är att dessa hojåkare kanske inte alltid är genuint hoj intresserade. Största lördagsnöjet är inte att meka i garaget t ex. Så vilka är det som kör mc enligt mig 1. hojfantaster 2. hojåkare som inte behöver offra nåt.

Om jag inte har helt fel har även snitt åldern på nytagna A-kort ökat till typ 30 år. För mig tyder det på att nu har man råd.

Kolla på sportbilar t. ex. största delen ägs av folk som redan har 1 eller 2 bilar.

Detta betyder inte att man inte kan vara en hojfantast och tjäna massor av pengar.

Vilken byhåla bor du i?
36k är mycket pengar, men det är verkligen ingen ovanlighet i Sthlm.
Här tjänar de flesta med en utbildning en bra bit över 30k. För många akademiker ligger INGÅNGSLÖNEN i närheten av 30k.

Vilken byhåla bor du i?
36k är mycket pengar, men det är verkligen ingen ovanlighet i Sthlm.
Här tjänar de flesta med en utbildning en bra bit över 30k. För många akademiker ligger INGÅNGSLÖNEN i närheten av 30k.

Mjo, men sen pyntar ni 2 000 000 för en vitmålad chic etta i alby med ;)

De som kommer den 25e kallar jag för bidrag :hihi

Jag med... 17198:- i månadslön har jag... eller bidrag menade jag ju...
Håller dock på att leta ett jobb där jag kan spara ihop lite pengar på hög så jag kan plugga ett år eller två sedan. Man är väl inte obildbar vid 28 va?

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT