Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
duckie skrev:Om man inte underhållsladdar batteriet alls under vintern och det drar ur helt - är det farligt?
Vad kan hända?
Svårt å säga, beror på hur gammalt batteriet e.duckie skrev:Det klarar sej inte en vinter då? MC:n står i 9-gradig värme.
Naurin skrev:är ett batteri som laddats ur helt utom allt hopp eller kan man ladda det i efterhand?
duckie skrev:Om man inte underhållsladdar batteriet alls under vintern och det drar ur helt - är det farligt?
Vad kan hända?
Naurin skrev:är ett batteri som laddats ur helt utom allt hopp eller kan man ladda det i efterhand?
Långa farbron skrev:Jag har aldrig underhållsladdat mina batterier och dom har suttit kvar ihojarna hela vintern stånde i varmgarage.
Startar alltid lika fint på våren.
Ta ur och ladda upp det så brukar det funka bra.

Vad kan hända?
Per Formance skrev:Jag är varken mekaniker eller elektriker. Men är det inte så att även andra elprylar (laddningsrelä mm) kan ta stryk om man försöker veva igång hojen med ett dåligt batteri?
Vad kan hända?
Vad kan hända?
|
Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter
Efter att Cruiser-programme... |
|
|
|
WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem
WP har länge varit synonymt... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar
Donut Labs VD Marko Lehtimä... |
|
|
MC-Mässan närmar sig!
På årets stora motorcykelmä... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Nya idéer för tvåtaktsmotorn
Kawasaki har lämnat in en p... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare
Custom Motor Show ställer ä... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!
Den 3-5 juli slår vi upp po... |