Vad hände med Vance & Hines?

mathiasjohnson

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2010
Hoj
ZX12R
V&H var ju ett av de större märkena fram till 90-talen. Vad hände med dem? Hittar en hemsida, men de verkar ju bara tillverka till H&D, mm.

Dom lever. Har ganska nyligen lanserat lite nya serier blås för gixer, r1, etc. Kolla deras site igen så ser du alla produkter.

Är väll mest custom som kör med V&S vad jag märkt. Tycker nästan varje custom jag ser har V&S system på av olika modeller. Har själv V&S Bigshots på min, så jävla snygga och underbart ljud. Ett helvete att skruva av och på dock :huvet

Har inte sett någon sporthoj som har V&S dock, dom andra märkena har väll snott åt sig den sidan av marknaden kanske?

Jag hade en gammal Honda Cb500 four, som jag trimmade med bl.a. V&H trimkam..Vart ett djefla varv på den hojen:tummenupp Fast det var ju några år sedan... 1982 tror jag det var.

[YOUTUBE-ID]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/aDYU1OYP9To&hl=sv_SE&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/aDYU1OYP9To&hl=sv_SE&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

@ TS : Är du på jakt efter ännu ett avgassystem/bolton?

*/ ?>
Nyheter
Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Nya idéer för tvåtaktsmotorn

Kawasaki har lämnat in en p...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Custom Motor Show satsar på över 100.000 besökare

Custom Motor Show ställer ä...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Den 3-5 juli slår vi upp po...

Gotland Ring Bike Week 2026, förlängt Early Bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Gotland Ring Bike Week 2026, early bird erbjudande!

Boka din plats på Gotland R...

Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Back