Vad hände med Vance & Hines?

mathiasjohnson

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2010
Hoj
ZX12R
V&H var ju ett av de större märkena fram till 90-talen. Vad hände med dem? Hittar en hemsida, men de verkar ju bara tillverka till H&D, mm.

Dom lever. Har ganska nyligen lanserat lite nya serier blås för gixer, r1, etc. Kolla deras site igen så ser du alla produkter.

Är väll mest custom som kör med V&S vad jag märkt. Tycker nästan varje custom jag ser har V&S system på av olika modeller. Har själv V&S Bigshots på min, så jävla snygga och underbart ljud. Ett helvete att skruva av och på dock :huvet

Har inte sett någon sporthoj som har V&S dock, dom andra märkena har väll snott åt sig den sidan av marknaden kanske?

Jag hade en gammal Honda Cb500 four, som jag trimmade med bl.a. V&H trimkam..Vart ett djefla varv på den hojen:tummenupp Fast det var ju några år sedan... 1982 tror jag det var.

[YOUTUBE-ID]<object width="480" height="385"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/aDYU1OYP9To&hl=sv_SE&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/aDYU1OYP9To&hl=sv_SE&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

@ TS : Är du på jakt efter ännu ett avgassystem/bolton?

Nyheter
Strängnäs Bike Show den 30/8

Sista lördagen i augusti är...

Mälaren Runt – Tillbaka till rötterna

Under lördagen kördes Mälar...

Fat Boy Gray Ghost – 35 år efter Terminator 2

2025-års Fat Boy Gray Ghost...

European Bike Week: 2-7 september 2025

Under veckan den 2 &#8211; ...

Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti