Vad gör ni på vintern?

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Kanske lite flummig tråd.. men vad gör ni som har "det där med hoj" som största, eller kanske enda, intresse nu på vintern?

Skruvar på hojen? Dreglar över youtubeklipp? Är avis på de som har det bättre rent klimatmässigt som är ute och bombar nu?

Planerar nästa säsong?
Något helt annat?

sitter här... försöker komma ut med husan också, men har aldrig tid. Gör ett nytt försök på sönda :)

:gnisslaDreglar över tuben-klipp, drömmer om att emigrera till sydfrankrike, har fullt upp med jobb & plugg samt dansar Lindy Hop! Hållt på med allt möjligt förut, vintertid mest kamp. Men nu kändes det dels som att en gammal knäskada sätter P för kamp, och framförallt som att jag ville kunna göra något med tjejen då vi knappt gör nåt tillsammans mer än dör i soffan tillsammans rätt sent om kvällarna.

This is it (om nåt år kanske):

[YOUTUBE-ID]LAAAV7BB1HU[/YOUTUBE-ID]

Har ju familj och en hel del andra "intressen" att sysselsätta mig med under vintern. Men kör annars en del fyrhjuling under vintern på skoj, sen blir det ju att plocka ner hojarna för genomgång också.

Jobbar övertid så det skvätter om det.
Måste ju fylla upp hela den lagstadgade kvoten (inklusive dispens) för övertid så de inte kan komma o säga något under säsongen. Heh.

Bygger om och uppgraderar hojen inför kommande säsong. :)

Bra fråga - funderar fortfarande....

Man är som ett murmeldjur...

Men blocket, utube etc snubblar man ju in på rätt som det är...

En reflektion...

Rätt många som svarar att de hänger på blocket, tuben osv. (Och en allmän reflektion, inte bara från de få svaren här).

Har inte folk familjer? Förhållanden, vänner och i många fall barn att ta hand om? I min värld tar barn en hel del tid och den dagen ser jag att jag kommer få banta rejält i egen-tid!

Väntar på säsongsstart och fördriver alldeles för mycket arbetsfri tid här.

Har inte så mycket andra intressen,äter lever andas och sover hoj,en och annan film blir det förstås men annars är det köra 2-hjul i tankarna hela tiden.

Lat är jag med,allt fixa och trixa blir i sista minuten,varför göra något idag som går att göra imorgon? :)

Henrik

En reflektion...

Rätt många som svarar att de hänger på blocket, tuben osv. (Och en allmän reflektion, inte bara från de få svaren här).

Har inte folk familjer? Förhållanden, vänner och i många fall barn att ta hand om? I min värld tar barn en hel del tid och den dagen ser jag att jag kommer få banta rejält i egen-tid!

Familj, nej.
Barn, nej.
Förhållanden, nej.
Vänner, jo.

För mig. Men det är ju bara jag. Heh.

En reflektion...

Utan barn blir det myyycket tid över,tjejen får samma tid av mig året runt men nu kör jag inte hoj......

Henrik

Holy Mofo Shit! :yoparty Nu snackar vi livlig dans!

Sjukt kul är det. Även om det där kanske är hyfsat extremt. Ungefär som att visa ett klipp på Papunen för att visa nån hur det är att köra hoj.

Men jämfört med mycket annat måste jag säga att det roligaste var att det tom var kul att vara nybörjare. Stort plus när man börjar med nåt nytt.. ´Även om jag är sådär härligt insyltad och sitter som kassör, är sugen på att dubbla och börja med ren charleston och så nu.

Hänger lite mer på gymmet eller i löpspåret men i övrigt får flickvän, vänner och familj samma tid året runt. Studierna får lite mer tid också så här när Kung Bore har tagit över samt att jag verkligen funderar/planerar på att köpa en enduro nästa höst då jag studerat klart så att jag stillar mitt köra hoj beroende när superduken inte kan köras :)

1. Dreglar. 2. Göder avundsjuka och aversioner mot folk som bor där man nu kan köra hoj. 3. Låtsas att det är säsong jättestrax och skyndar att beställa nya däck. 4. Som 3 och kollar alla bandagar och kurser 2011. 5. Åker till garaget och kollar att allt är i ordning och tittar lystet på hojen, -drabbas vanligen av allmän nostalgi från säsong 2010 och fantiserar i det närmaste erotiskt om säsong 2011 . . 6. Se punkt 1. Denna cykel beräknas fortgå till typ mars månad.

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär