Vad gör ni på vintern?

WoW vore egentligen perfekt hela vintern; då har man även sparat ihop till en ny hoj till våren då man inte går ut och festar när man spelar WoW.

Jag är en gammal quake2 spelare, lirade det i över 9 år faktiskt, sen blev det q4 och även lite CS, gjort några kända CS maps under åren.

Men mest var det mitt q2 spelande som blev stort, landslag och spons, även i q4 faktiskt, det var en härlig tid!

Nu slöspelas det lite quakelive ibland annars drömmer jag mycket om vår... ;)

Bussar/tågar runt södra Sverige. Hälsar på alla man inte han hälsa på i somras :tummenupp
Oslo förra veckan, Växjö i helgen, Stockholm nästa helg...

På vintern åker gitarren fram istället för hojen och snöskyffeln istället för gräsklipparen...annars är det pretty much the same

By the way vintern suger!

jag vill köra skoter men efter att det skets sig med ena staken blir de ta att skruva skoter :näsblod inte kul när det är massa puder ute!!!! vill tukta skoter :D

Bifogat

• DSC09399.jpg
    DSC09399.jpg
    243.7 KB · Visningar: 57
jag vill köra skoter men efter att det skets sig med ena staken blir de ta att skruva skoter :näsblod inte kul när det är massa puder ute!!!! vill tukta skoter :D

Fyfan, det där är ingen höjdare!
Förra vintern åkte jag en 440, 2 kolvbyten på en säsong var inte så där skitroligt! :/

Fyfan, det där är ingen höjdare!
Förra vintern åkte jag en 440, 2 kolvbyten på en säsong var inte så där skitroligt! :/

men hoppas få ihop den snart :D veven är hos motormecano för byte av staken, kolvar och lite annan skit är beställt :D

nää det är inte kul de heller men 440:isarna käkar ju kolv :P

Till vintern köper man dubbdäck från dubbex.
Killen där fixade fina sulor till mig som funkar jävligt bra. Is och packad snä är underbart att köra på, ställ genom kurvorna med cbr600, dock mindre kul på ren asfalt men det funkar där med då vi meckat fram däck däck som funkar för båda. Men Sporthoj på packade snö och isvägar borde fler prova, underbart :)

Dubbex.se
Drygt 4000 för samma sulor som jag köpte och dubben håller jäkligt bra och 150däcken bak funkar finfint på orginalfälgen med med en slang på insidan.

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=234729&page=3

Nyheter
BMW presenterar Vision CE

I samband med IAA Mobility ...

Honda lanserar elmotorcykeln WN7

Honda har presenterat eldri...

Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...