YamahaJojje skrev:När jag hade sm hjul på min yz 250 fm gjorde den 0-100 på 3,5-4 sekunder... går inte med cross hjulen bara spinner...
mmmm
lycka tillFollow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
YamahaJojje skrev:När jag hade sm hjul på min yz 250 fm gjorde den 0-100 på 3,5-4 sekunder... går inte med cross hjulen bara spinner...
lycka tillinget skämt... Fassan och ja har lagt över 120000 på hojen... 65 pollar på bakan...Hammet skrev:mmmmlycka till
nej det e det inte uppmät på knutstorp med rediga tidtagare....koop skrev:jag hade antigen gått runt baklänges eller ramlat av....
3,5sec till 100 e orealistiskt...
Har du kört 250 nån gång? Lyckas man bara håller ner framhjulet går det säker med en trimmad.Hammet skrev:mmmmlycka till
jo jag väger nästan 100 kg och har annan växel låda + drevning så man behöver bara växla en gång m.m. gick som ett as är dock endast cross nu!Nisse Järnet skrev:Har du kört 250 nån gång? Lyckas man bara håller ner framhjulet går det säker med en trimmad.
2:an... hehe men sen får man växla fort mellan 3-4-5 mellan 5 - 6 e det hyffsat långt det va en special bygd växellåda som tyvärr har rasat!koop skrev:jaja med helt annan utväxling ska det kanske gå.... vilken växel låg du på när du passerade 100?
Nisse Järnet skrev:Har du kört 250 nån gång? Lyckas man bara håller ner framhjulet går det säker med en trimmad.
Joker skrev:Jag tror på 3,5-4 sek utan tvekan!
Vafan, det är sjukt drag i crossmaskiner speciellt när det är 65 pollar på bakan!
Men det är ju i stort sett samma tid. Mycket hänger också på utväxlingen.Hammet skrev:jag har kört en portad cr250-98 med runt 60hk och den har då fan inte en chans att komma under 4,5sek 0-100 även fast det skulle vara slicks på den
ja det sitter mycket trim delar på den...Hammet skrev:ska mycket till om du har 55 på slangen på en ny 250
säker på det slicks gör djävulsk skillnad cross däcken får inte fäste på asfalt...Hammet skrev:jag har kört en portad cr250-98 med runt 60hk och den har då fan inte en chans att komma under 4,5sek 0-100 även fast det skulle vara slicks på den
Nisse Järnet skrev:Men det är ju i stort sett samma tid. Mycket hänger också på utväxlingen.
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO
I ett maffigt bergsområde, ... |
|
|
Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Direkt från Teneriffa! Förs... |
|
|
CIAO ITALIEN!
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Nu jobbar vi med Katalogen!
Idag startar vi det digra a... |
|
|
Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Bike är på plats på sommarv... |
|
|
Nortons comeback
Norton gör en triumferande ... |
|
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl
Teknik – nya mc-motor... |
|
|
|
Enfield presenterar sin stora twin