Vad gör era hojjar från 0-100 km/h ?

jag hade antigen gått runt baklänges eller ramlat av....
3,5sec till 100 e orealistiskt...

Nisse Järnet skrev:
Har du kört 250 nån gång? Lyckas man bara håller ner framhjulet går det säker med en trimmad.
jo jag väger nästan 100 kg och har annan växel låda + drevning så man behöver bara växla en gång m.m. gick som ett as är dock endast cross nu! :) men offroad e roligare än asfalt blir inte lika dyrt när man klottar...

jaja med helt annan utväxling ska det kanske gå.... vilken växel låg du på när du passerade 100?

Jag tror på 3,5-4 sek utan tvekan!
Vafan, det är sjukt drag i crossmaskiner speciellt när det är 65 pollar på bakan!

koop skrev:
jaja med helt annan utväxling ska det kanske gå.... vilken växel låg du på när du passerade 100?
2:an... hehe men sen får man växla fort mellan 3-4-5 mellan 5 - 6 e det hyffsat långt det va en special bygd växellåda som tyvärr har rasat! :( men men behöver inte mer än 5 nu när det blir mest cross åka...

är 2'an skitlång då eller? för om 1'an är lika lång får man ju slira som fan på kopplingen?

Nisse Järnet skrev:
Har du kört 250 nån gång? Lyckas man bara håller ner framhjulet går det säker med en trimmad.

jag har kört en portad cr250-98 med runt 60hk och den har då fan inte en chans att komma under 4,5sek 0-100 även fast det skulle vara slicks på den

Hammet skrev:
jag har kört en portad cr250-98 med runt 60hk och den har då fan inte en chans att komma under 4,5sek 0-100 även fast det skulle vara slicks på den
Men det är ju i stort sett samma tid. Mycket hänger också på utväxlingen.

Hammet skrev:
säker på det slicks gör djävulsk skillnad cross däcken får inte fäste på asfalt...

Nisse Järnet skrev:
Men det är ju i stort sett samma tid. Mycket hänger också på utväxlingen.

Vilken 2taktare har ett sånt brett register så man bara behöver växla en gång till 100?

*/ ?>
Nyheter
Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Mästerlig presentation, KTM 1390 Super Adventure S EVO

I ett maffigt bergsområde, ...

Lite fler live foton på KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Direkt från Teneriffa! Förs...

CIAO ITALIEN!

Pressrelease från KTM: ...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Nu jobbar vi med Katalogen!

Idag startar vi det digra a...

Provkörningsvecka, KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Bike är på plats på sommarv...

Nortons comeback

Norton gör en triumferande ...

Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl

Teknik – nya mc-motor...

Enfield presenterar sin stora twin

Efter spionbilder, hintar o...

Back