Vad fick dig att skaka på huvudet idag?

Fick ett par samtal från "Apple-supporten" i Austin Texas som jag inte svarade på.
Efter detta ett mail där man vill att jag klickar på en länk för att återuppta mitt ärende som jag bett dem ringa mig om.

:hej
Jasså. Själv minner jag mig att det var nog 15 år sedan jag var populär hos Microsoft Windows support i Indien. Jag hade då kört Linux hemma sedan 1998. Sista gången spelade jag med. Laddade tom med hem övervakningsprogrammet (men installerade det inte). Till slut frågade jag honom varför Microsoft ville hjälpa mig med min Linuxcomputer. Det blev tyst och jag lade på men då hade vi nog tjötat i 10 minuter.:hihi

Last edited:
Gillar inte Cissi Wallin, men där slog hon huvudet på spiken

Vad kan man annars göra förutom att skaka på huvudet?
Ja typ, men han har ju en poäng i att varför i helvete fick Obama detta? (Annat än det smärtsamt uppenbara)
Han som gillade att drönarbomba civila så mycket, och egentligen inte skapade någon fred någonstans...

Nej, det betyder ju självklart inte att Trump ska ha't, men det hade ju inte varit första gången det gått åt ett väldigt lurigt håll.

Ja typ, men han har ju en poäng i att varför i helvete fick Obama detta? (Annat än det smärtsamt uppenbara)
Han som gillade att drönarbomba civila så mycket, och egentligen inte skapade någon fred någonstans...

Nej, det betyder ju självklart inte att Trump ska ha't, men det hade ju inte varit första gången det gått åt ett väldigt lurigt håll.
Jag har tappat räkningen på hur många gånger han har deklarerat att det är fred i Iran. Bara där borde han väl få fredspriset 😂

FIFA har ju ett han säkert är kandidat till.

Vad kan man annars göra förutom att skaka på huvudet?
Citat: Obama fick det och han gjorde ingenting. slut Citat
Var amerikansk president 2009 - 2017 och han fick Fredspriset 2009 för citat: "for his extraordinary efforts to strengthen international diplomacy and cooperation between peoples."
Annars var ju allt som vanligt med krig i bland annat Afghanistan och Irak ........

Last edited:
Var amerikansk president 2009 - 2017 och han fick Fredspriset 2009 för citat: "for his extraordinary efforts to strengthen international diplomacy and cooperation between peoples."
Annars var ju allt som vanligt med krig i bland annat Afghanistan och Irak ........
Jag tror att nästa president i USA har möjlighet att arbeta med samma typ av "strengthening".

Det är ju ett bullshitpris. När kärringar som torterar fattiga till döds och proklamerar att lidande är vackert medans hon förskingrar hutlösa mängder internationella bidrag kan få priset så här det ju tappat all relevans.

Nyheter
Finslipning av Ducati-crossarna till 2027

Pressrelease, Borgo Panigal...

Nytt i MotoGP till 2027

MotoGP inför nytt helgforma...

Fyra nya Triumph-modeller

En helt ny Bonneville T40, ...

Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”