Vad fick dig att skaka på huvudet idag?

Ännu mer Stegra
"Hur kunde Sveriges mäktigaste industriägare missa de nya problemen?
Frågan är om någon vet vad som egentligen pågår inne på Stegra."

"Budgeten har spruckit ännu en gång. Styrelsen är överraskad, ägarna är besvikna och vd får sparken. Detta sker bara ett par månader efter att en av Sveriges mest erfarna industriägare gått igenom verksamheten och satsat stora pengar."

När bron invigdes
Särskilt mycket mer centrerad än så här lär man inte hamna på bron antar jag.Ser ju ut som den belastats en aning mer back in the days dessutom.
Läste någonstans att bron provbelastades med en bra bit över 800 ton när den var ny. Sedan dess är den alltså förstärkt och bör väl rimligen klara ännu mer.
Tror som många andra att problemet denna gång var mycket hög vikt på en relativt liten yta i mitten, varpå ändarna reste sej.
Enklast är kanske är backa tillbaka lastbilen till mitten, sedan får två gubbar stå med spett på vardera sida av bron och se till att ändarna hamnar rätt när de sänker sej igen...

Särskilt mycket mer centrerad än så här lär man inte hamna på bron antar jag.Ser ju ut som den belastats en aning mer back in the days dessutom.
Hade inte sett dom bilderna när jag skrev min kommentar, de första bilderna gav intryck av att han var längre åt vänster i körriktningen.

Nyheter
Seriösa mc-kläder till bra pris

Raven Moravia TX Air+: Seri...

Márquez obeveklig i Misano

Misano gav Márquez hans fem...

Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu