Vad fick dig att le idag?

"Fuck you i won't do what you tell me!" - Låter som en skrivare, helt klart.
Som varenda en jag har träffat på...

Vi har AI's som kan göra en trovärdig deepfake film av två valfria kändisar som har kink-sex i en dungeon, men om jag klickar på "skriv ut" i ettikettutskriftsprogrammet på datorn så skriver den i övre högra hörnet på en A3 på en skrivare i ett helt annat rum....

Eller så talar den helt enkelt om att inga skrivare är installerade, trots att jag kan rulla ner listan och se 14 stycken

Gaddämmit vad gamla vi börjar bli.
Japp.

Hur många av oss är så gamla att vi ler i nostalgi när vi hör denna?

Själv var jag i 25-årsåldern och i radhuset gick kablarna kors och tvärs till alla polares datorer när det skulle spelas.

Dadbodveteran... Håller med.

Japp.

Hur många av oss är så gamla att vi ler i nostalgi när vi hör denna?

Själv var jag i 25-årsåldern och i radhuset gick kablarna kors och tvärs till alla polares datorer när det skulle spelas.

Dadbodveteran... Håller med.
Tror inte så många var med 1942...;)

Hjälpte grannen (ung tjej) att sätta upp rullgardiner.
Hon sa: mamma var här i helgen och försökte få upp dom men hon är ju millennial och dom kan ju ingenting :rofl
Det är lite roligt att generationerna både före och efter millennials tycker samma sak om dem ändå.

Det är lite roligt att generationerna både före och efter millennials tycker samma sak om dem ändå.
Lite oväntat att hon sågade morsan men det stämmer ju, trots att gen z tror att allt går att fixa med en app.
Hon ska ha cred för att hon försökte få upp grejerna själv, med en rosa skruvdragare och allt

Hjälpte grannen (ung tjej) att sätta upp rullgardiner.
Hon sa: mamma var här i helgen och försökte få upp dom men hon är ju millennial och dom kan ju ingenting :rofl
Vänta nu... var mamman alltså född på 90-talet? Och har en dotter som är gammal nog att bo själv. Tonårsförälder? :3freak jag känner mig jävligt gammal i alla fall...

Jag såg samma klipp, farfar var en tuffing

EDIT: Rage against the machine fick sitt namn efter att dom hade köpt en skrivare, det är jag helt övertygad om
Det ni skriver om skrivare får mig att le och tänka på den här scenen fråm Office space. Väldigt bra film.

PC Load Letter?! The fuck does that mean?

Nyheter
Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Video: Ducati Hypermotard

Bikes Rikard Ploj åker ner ...

Bike-Dagarna har öppnat!

Vinn en airbagväst från Dai...

H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo