Vad fick dig att le idag?

Att slutet på testet fick vara med. Det såg obekvämt ut.
”Good feedback from the tarmac.”

Jag är absolut inte skadeglad. Jag vill inte kolla på hojåkare som vurpar eller smäller.

Han sa att stötdämparen inte var inställd för en tjockis som han. Lite för mjuk och sjönk ihop lite väl mycket. Framgaffel sög upp guppet men stötdämparen bottnade så hojen sparkade bakut? Han kastades ju framåt och över hojen.

Vi får höra vad han säger i nästa video.

Det var absolut inte skadeglädje utan mer att det fick vara kvar i testet. Det skrotas fordon på presentationer och man får sällan veta vad som hände.
Han la ut på Instagram precis när det hade hänt. Det ser verkligen ut som att det sprätter iväg honom över styret och han har inte så annorlunda spår än Kate (tror jag det var) framför.

Det var absolut inte skadeglädje utan mer att det fick vara kvar i testet. Det skrotas fordon på presentationer och man får sällan veta vad som hände.
Han la ut på Instagram precis när det hade hänt. Det ser verkligen ut som att det sprätter iväg honom över styret och han har inte så annorlunda spår än Kate (tror jag det var) framför.

För undvikande av missförstånd…
Att du skulle vara skadeglad trodde jag absolut inte.

Jag ville bara förtydliga att jag inte var det. Jag är annars något mindre positiv till moderna motorcyklar än vad genomsnittet är.
Youtubers på hoj brukar ösa superlativer över nya hojar, hojar som jag inte är intresserad av. Så jag brukar inte kolla.
Han som kastades av hojen har jag inte sett förut men han verkar ju vara väldigt trevlig.
Vi får hoppas på en ok flygresa hem sedan.
Revben behöver lång tid för att läka. Att lungorna rör sig dygnet runt underlättar inte heller. Inte skratt och hostande heller.

*/ ?>
Nyheter
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!

Super Adventure och Teide ...

Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!

Boka sommarens härligaste b...

Back