MickeZX7R
Posör
- Enklare att först skita där medan de klipper o sen plocka upp hunden.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
- Enklare att först skita där medan de klipper o sen plocka upp hunden.
CHATGPT missade på sista bokstaven, det är ett gement "p" och inte ett versalt "P".
Remakes brukar ju bli sådär men man kan ju hoppas.Äntligen (förhoppningsvis lika bra eller bättre (om det nu är möjligt) än den gamla "Smokey and the Bandit".
The exciting return of "Smokey and the Bandit"
![]()
De senaste årens remakes har alla varit dråpliga skymfer mot originalen, så jag har inget större hopp för den här.Äntligen (förhoppningsvis lika bra eller bättre (om det nu är möjligt) än den gamla "Smokey and the Bandit".
The exciting return of "Smokey and the Bandit"
![]()
- Liknande en klasskompis´ (i 6:an) förklaring till varför han inte kunde göra ett matteprov.
Kompisen och jag hade ett av vårat första sommarjobb när vi var typ 12-13år.- Liknande en klasskompis´ (i 6:an) förklaring till varför han inte kunde göra ett matteprov.
"hunden åt upp min bok"
Ingen hund i det hushållet vare sig då eller senare.
Nej tack. Jag tittar på de ursprungliga ett par gånger till istället.Äntligen (förhoppningsvis lika bra eller bättre (om det nu är möjligt) än den gamla) "Smokey and the Bandit".
The exciting return of "Smokey and the Bandit"
![]()
Edit: felkorrigering
Jag ska också leta upp den ur dvd-lådan och kolla för typ flerhundrade gången.Nej tack. Jag tittar på de ursprungliga ett par gånger till istället.
Snart kommer väl American Grafittii en PK-version också.
View attachment 519445
Fet skogspinne.
View attachment 519446
Jag kör moppe, tre mils omväg till en polare. Totalt sju mil idag.
Testade en vattenflaska där korken sitter fast. Det gick bra. Blev inte arg på EU alls.
Ohh!! En DT50. Det var ju drömhojen, själv försökte jag köra överallt med min Dakota. Den där liknar väldigt en mycket en XT500 jag hyrde på semestern (som iofs var en udda version av en XT600 med mindre cylindrar bara). Intressant att mätarn går till 120. Den är snabb!!!View attachment 519445
Fet skogspinne.
View attachment 519446
Jag kör moppe, tre mils omväg till en polare. Totalt sju mil idag.
Testade en vattenflaska där korken sitter fast. Det gick bra. Blev inte arg på EU alls.
Oj, vågar man se den där. Vin Diesel så det borde ju potentiellt bli braÄntligen (förhoppningsvis lika bra eller bättre (om det nu är möjligt) än den gamla) "Smokey and the Bandit".
The exciting return of "Smokey and the Bandit"
![]()
Edit: felkorrigering










Vill minnas att när jag brände runt på min DT50 för ungefär 35 år sedan så tankade jag ren bensin och det var en liten behållare under sadeln där man fyllde på 2takts oljan.Fy fan vad det är kul att köra moppe. Tre mils omväg igår räckte inte.
Jag klämde 20 mil idag. Bara roligt hela tiden.
View attachment 519481
Hyfsat påkostad cykelöverfart över peneltågsspåren ner mot Nynäshamn. Lite efter Tungelsta.
View attachment 519482
Grusväg och en ståfika. Nära Hemfosa. Bom så lite trångt även för moppe.
View attachment 519483
Behövde tanka. Hade 1 dl olja med. Närmaste mack med 98 var Rosenhill.
Fick i 4,6 liter så 1 dl blev nära 2%.
En fin GPZ750 Turbo! Sällsynta.
View attachment 519484
Fikar lite till i skogen. Tänkte fika i grusgropen där jag var med KLEn häromdagen. Missade den stigen in. Detta duger.
View attachment 519485
Bom. Ålade mig under för att kolla om detta var vägen till badstranden. Det var det inte.
View attachment 519486
Åkte vidare på mjuka sand- och grusvägar tills jag plötsligt var ute på asfalt igen. Fituna. Exsvärmors syrra hade landställe där i skogen med jag hittar tydligen inte så bra längre. Det kvittar. Jag ska köra moppe.
View attachment 519487
View attachment 519488
Det går lika bra med moppe som med någon av hojarna.
View attachment 519489
Köper en glass i Spångbro. Ser en cool cab. Hänger på upp till kyrkan.
View attachment 519490
Glömde nästan bort glassen. Hit med inte längre.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |