SJP
Lattepappa
- Gick med
- 15 Apr 2007
- Hoj
- Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Njae, vin och sex & the city tror jag snarare än städa, men inte fan saknar hon mig!Kan det ligga nåt i det tro...? View attachment 495184
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Njae, vin och sex & the city tror jag snarare än städa, men inte fan saknar hon mig!Kan det ligga nåt i det tro...? View attachment 495184
Får inte sängen plats i bussen?Säljer en sängstomme. För en 160-säng. I metall, vikten är ca 85kg.
Köpare kommer med buss...(Kommunala färdmedel, inte familjebil)
En del vuxna människor saknar kognitiv förmåga.
Se någon jonglera med 160*200cm sängstomme inklusive sänggavel med höjd 140cm på bussen är nog en fröjd. Visserligen i fem olika delar, men ändå.Får inte sängen plats i bussen?
Grattis! Då blir det 4-5 semestertripper ner till södra italien då?När jag blev kontaktad av Bike idag angående att jag vann förstapriset på MC-mässan. Får disponera en Yamaha XSR 900 GP fritt den här säsongen

Grattis och välkommen i klubben!Att jag blev morfar idag. Så nu är man officiellt gammal.
Hmmm första platsar i denna tråden men andra borde vara i förbannattråden.![]()
Tänk så olika vi är. Själv åker jag motorcykel för att komma bort från folk.Ja, det var egentligen igår men: Lyssnade på Ring P1 där de var flera som ringde in om ensamhet och inte ha några vänner. Då ringer en kurdisk kvinna i 55 års åldern som bott i Sverige i 35 år. När hon var 40 gjorde hon en "Bucket list" där en punkt var att ta MC-kort. Sen berättade hon hur många vänner hon fått av att köra MC!
Det kan jag också göra, men lik förbannat har det skapat kontaktytor som numera är att betrakta som vänskap.Tänk så olika vi är. Själv åker jag motorcykel för att komma bort från folk.
|
|
Nya Chief Vintage Sturgis
I samband med 86:e Sturgis ... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |
|
|
Missa inte Bikes sommarnummer!
Innehåll Bike powered by... |